تبیین خطر تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی وظیفه ی همه است امّا...
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۰۳
۶ نظر اشتراک گذاری

تبیین خطر تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی وظیفه ی همه است امّا...

یکی از راه های مبارزه با انحراف شیعه و آخوندهای انگلیسی این است که چپ و راست نامِ شیرازی ها را در رسانه ها و مطالب برجسته کنی و مدام از قدرت و خطرِ شیرازی ها صحبت کنی و مطلب بزنی و مثلا یک ذره‌بین بدست بگیری و ردِپایِ شیرازی ها را در پس هر جریان و رویداد و . . . جست‌وجو کنی و بواسطه یافتن ردپایِ آنها ، در اصلِ آن رویداد شک و شبهه وارد کنی و خلاصه اینکه آنها را در حدِ یک جریانِفکری و رهبر مذهبی قدرتمند اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران معرفی و بزرگنمایی کنی . . .امّا 

 خب مشخص است که این روش دمِ دستی‌ترین و راحت‌ترین روش برای به اصطلاح مقابله با شیرازی هاست . . . ! اما دقیقا همان روش ، مطلوبِ این تیپ از آخوندهای انگلیسی و حامیان اصلیشان است و همان چیزی ست که امثالِ شیرازی ها بدنبال آن هستند و از وقوع و شیوعش استقبال هم می کنند .

 یک راه دیگر هم این است که بدون اینکه مدام بر نامِ شیرازی‌ها تمرکز کنی و عملا خود مبلغِ بی جیر و مواجبِ این جریانمی شوی ؛ ریشه تفکر ، منطق و گفتمانشان را به نقد و به چالش بکشی و تفکر و منطق و گقتمان اصیل اسلامِ نابِ محمدی و شیعه انقلابی و مثلا سبکِ عزاداری برآمده از این منطق و تفکر را در برابرش تقویت و ترویج کنی.

در چنین روشی دیگر شکل گیری یک حرکت جهانی میلیونی را منتسب به یک جریان بی ریشه مذهبی نمی کنی و این گونه قدرت و اثرگذاری و جایگاهشان را صدها برابر بزرگتر از آن چه که هستند بزرگنمایی نمی کنی و فرصت عظیم و استثنایی راهپیمایی میلیونی شیعیان از سراسر جهان را خودت با دستان خودت تبدیل به یک تهدید نمی کنی . . .  بلکه تلاش می کنی تا از این فرصت استثنایی و بی نظیر در جهت اهداف خودت و انتشار تفکر و منطق خود و یارگیری و تشکیلات سازی مدنظر خود استفاده کنی . . .

این روش البته روشی نیازمندِ تفکر و مطالعه و ایده و صرف وقت وهزینه  و روحیه ی جهادی است و البته روشی است که آخوندهای انگلیسی به شدت از آن هراس دارند و با  آن به مبارزه بر می خیزند  . . .

چاپ این مقاله

نظرات (۶)

  1. آقا جلال
    ممنون از توضیحات خوبتون امیدوارم بتونم با این توضیحات بر سدد فرقه انحرافی شیرازی ها دربیام
  2. دانیال
    کاملا اشتباهه
    اینجور ادمارو نباید گنده کنیم
  3. الغافل المحجوب
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    http://www.aparat.com/*********
    این کانال رو ببین. ویدیوهای علیه وحدت و انقلاب رو شدیدا ترویج میکنه
    اگه میتونی باهاش بحث کن و نظر بده. شما اطلاعاتت خوبه. اگر برای هر کلیپی یک نظر علمی بدید، هر کسی که توی آپارات اون کلیپ رو می بینه و شبهه ای براش ایجاد میشه، لااقل نظر شما رو هم زیرش می بینه و ممکنه با همون نظر شبهه اش رفع بشه.
    ممنون
    • ۶ ارديبهشت ۹۵، ۰۸:۰۴
      سلام دوست عزیز
      راستش همیشه لازم نیست خودمون رو درگیر بحث و جدل با دیگران بکنیم..مخصوصا کسایی که توی کانال ویدیویشون پر از کلیپ های یاسرالحبیب هست. کسی که هنوز نفهمیده یاسرالحبیب حتی برای شیرازی ها تبدیل به یه مهره ی سوخته شده مطمئنا دلایل و استدلال های ما رو هم نمی فهمه!!

       جدل کردن با احمق بی فایده ترین کار دنیاست!!!
      بدرود
  4. عبد
    سلام و خداقوت
    ازتون تشکر میکنم بخاطر مطالب بسیار عالیتون
    یک سوال
    اگر بهتری راه مبارزه، مدام بولد کردن و تبیین کارهای فرقه ی شیرازی نیست، چرا خود شما این سایت رو راه انداختید?
    الان در فضایی که ما هستیم، این جریان از افراد کم اطلاع دارد استفاده میکند و کمک مالی و... می گیرد، آیا لازم نیست که با اسم و رسم این افراد را به مردم بشناسانیم?
    بسیاری از مردم و هیئتی ها از اینکه این شبکه ها منحرف و زاویه دار با اسلام ناب است، بی خبرند.

    ممنون میشم راه هایی که به نظرتون میاد برای روشنگری در مناطقی که هیئتهای اینها بسیار فعالند رو ارائه بدید 
    • ۱۵ مهر ۹۵، ۰۶:۳۰
      سلام علیکم و رحمة الله

      بهترین راه، ریشه کن کردن و هدف گرفتن عقاید شیرازی هاست و این با بولد کردن یا همون تبلیغ ناخواسته فرق می کنه
      بعضی از برادران ما قبل از این، هر اتفاق یا صحبتی از این افراد رو بدون تحلیل یا ردّ ویا جوابیه بازتاب می دادند لذا بی هیچ قصدی به انتشار پیام های تشیع لندنی در جامعه کمک می کردند. که الحمدلله الان خیلی کمتر شده و برعکس، نقد و انتقادها بسوی عقاید و ریشه های این جریان نشونه رفته تا حاشیه هاش..

      در مورد مناطقی که فرمودید هیئات شیرازی ها بسیار فعال هستند به دو دسته میشه اشاره کرد:
      اول مناطق داخل ایران که فقط منحصر به اصفهان و قم هست که اگر دقیق تر بشیم فقط شامل شهرک هایی مثل زینبیه ی اصفهان یا در قم شامل هیئت های عراقی ها یا مهاجرین افغانی میشه... ( بسیج اصفهان به شدت از لحاظ فرهنگی روی زینبیه ی اصفهان متمرکز شده و حتی بخشی رو در ماه محرم برای مبارزه با هیئات افراطی در نظر گرفته.. در خصوص هیئت های مذهبی عراقی و افغانستانی هم بنده از نزدیک شاهد هستم که حواشی این جریان در اونها راکد هست و حتی این هیئت ها هیچ جانبداری خاصی از عقاید افراطی شیرازی ها ندارند و فقط میشه گفت مقلد شیرازی هستند - تعدادشون هم بسیار کمه)

      و دسته دوم مناطق خارج از ایرانه که خوشبختانه فقط در عراق ، سوریه یا کویت خیلی شدت داشت ولی بعد از شکلگیری بسیج و نیروهای مقاومت علیه داعش خیلی خیلی کمرنگ و بی رونق شده چون در بین مردمی مثل مردم عراق سید صادق شیرازی در مقابل آیت الله سیستانی و رهبری انقلاب که نماد مقاومت هستند هیچ جایگاه ویژه ای نداره
      خاندان صدر و خاندان حکیم هم که از محبوب ترین جریان ها در عراق هستند اختلاف و جنگ روانی شدیدی با شیرازی ها دارند..
      لذا تمام محبوبیت شیرازی ها بزور نصب پوستر در محرم و اربعین تجلی می کنه و زیاد نباید نگران محبوبیت ساختگی و رسانه ای اینها بود( البته این به معنای بسته شدن این سایت نیست)

      ممنون از توجهتون
  5. رهپویان هدایت
    http://bayanbox.ir/view/8076586785907393011/%D9%88%D8%AD%D8%AF%D8%AA.jpg
    پوستر/ وحدت در بیان رهبر معظم انقلاب
    "هرگونه گفتار یا کردار و رفتاری که در زمان حاضر سوژه و بهانه به دست دشمن بدهد و یا موجب اختلاف و تفرقه بین مسلمین گردد، شرعا حرام اکید است."


    کیفیت اصلی در:
    http://rahpoyan.blog.ir/post/n1376
    رهپویان هدایت
    ارتباط با ما:
    http://rahpoyan.blog.ir/

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی


بسم الله الرحمن الرحیم
در راستای تجمیع فعالیت‌های سایبری علیه تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
اولین پرتال و شبکه اطلاع‌رسانی با رویکرد معرفی سایت‌ها، وبلاگها و صفحات اجتماعی مرتبط با موضوعات تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
افتتاح شد.

جنبش مبارزه با تشیع انگلیسی

امام خامنه ای
سید حسن نصرالله
آیت الله مکارم شیرازی
حسن رحیم پور ازغدی
آیت الله محسنی اراکی
حجت الاسلام ناصر رفیعی
دکتر علی اکبر رائفی پور
حجت السلام پناهیان
آیت الله روح الله قرهی