بسم الله الرحمن الرحیم
در راستای تجمیع فعالیت‌های سایبری علیه تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
اولین پرتال و شبکه اطلاع‌رسانی با رویکرد معرفی سایت‌ها، وبلاگها و صفحات اجتماعی مرتبط با موضوعات تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
افتتاح شد.

۰ نظر
۲۱۲۴ بازدید
اشتراک گزاری

قوانین مناظره

بسمه تعالی


قوانین و منشور مناظره در سایت غدیریون این حق را به تمامی طرفداران (آیت الله) سید صادق شیرازی می‌دهد که نسبت به ممشای عقیدتی، تصریحات لفظی و مکتوبات مرجع دینی خود و بیت ایشان دفاعیه، ادله و استنادات مکفی ارائه دهند و همچنین گروه‌های معتقد به ولایت فقیه، طرفداران انقلاب اسلامی و نیز مقاومت اسلامی به تناسب امکان پاسخگویی به شبهاتی که در فضای مجازی از سوی جریانات نوظهور وابسته به طیف الشیرازیه به نظام جمهوری اسلامی ایران، شخص رهبری معظم و شخصیت‌های برجسته از جمله امام خمینی ره، شهید مطهری و..  وارد شده است را دارند.

مدیریت سایت غدیریون حق شرکت در مناظرات را بعنوان شخص ثالت خواهد داشت و بالطبع در مناظراتی که یکی از طرفین را تشکیل دهد علیه طیف الشیرازیه و له نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مقاومت عمل می‌نماید. بدیهی است که ملاک در مناظرات ادله و استنادات خواهد بود و داوری برعهده‌ی مخاطبان فعلی و آتی سایت می‌باشد.


قوانین مناظره بدین شرح است:


بند 1- ملاک اصلی تنها و تنها آیات قرآن کریم و عترت طاهرین علیهم السلام (شامل سیره‌ی قطعیه و نه احادیث منقطعه و دارای تعارض) است. به نحوی که روایات حتی در صورت احراز صحت و سقم سند، اگر متعارض با سیره، احادیث صحیحه‌ی دیگر و یا آیات قرآن کریم باشند به هیچ وجه پذیرفته نیستند و در این مجال استناد به اعتنای علمای شیعه یا غیرشیعه به احادیث مذکور کفایت از عدم صلاحیت حدیث نخواهد کرد.


بند 2- شروع کننده‌ی مناظره می‌تواند موضوع دلخواه خود را پیرامون دو طیف نامبرده از طریق امکانات درج پیام در انتهای همین صفحه ارسال نماید. سپس پستی با همان موضوع همراه با توضیحات شروع کننده‌ی مناظره منتشر می‌شود که می‌توان آن را در (صفحه‌ی اصلی سایت) و نیز در صفحه‌ی (شبهات در انتظار پاسخ) مشاهده نمود. تمامی مخاطبان می‌توانند در رد یا تأیید موضوع مورد بحث اظهار نظر کنند. اما در انتها فقط پیام‌هایی که ذیل موضوع و در محور پاسخ به یکدیگر قرار داشته باشند بعنوان مناظره‌ی مختومه در صفحه‌ی (مناظرات انجام شده) به نمایش عموم گذاشته می‌شود. تمامی پیام‌ها کماکان در پست اولیه باقی خواهند ماند.

بند 3- هر گونه توهین به اشخاص شامل مناظره کنندگان، صاحبان دیدگاه و یا شخصیت‌هایی که به نوعی به بحث مربوط می‌شوند باعث سلب صلاحیت جهت شرکت در مناظره می‌گردد. توهین ها شامل سب و فحش، لعن، نفرین و تهمت به نارواست.

بند 4- هر گونه تمسک به فرافکنی (باز کردن موضوع جدید و توسعه‌ی بحث اصلی با پرداختن به حواشی) ممنوع بوده و ادامه‌ی این کار باعث سلب صلاحیت جهت شرکت در مناظره می‌گردد. موضوعات دیگر را می‌توان در قالب شبهه‌ی جدید و با ارسال در صفحه شبهات در انتظار پاسخ مطرح و پیگیری نمود.

نظر (۰)

شبهه یا موضوعی برای شروع مناظره ارسال کنید.

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

جنبش مبارزه با تشیع انگلیسی

امام خامنه ای
سید حسن نصرالله
آیت الله مکارم شیرازی
حسن رحیم پور ازغدی
آیت الله محسنی اراکی
حجت الاسلام ناصر رفیعی
دکتر علی اکبر رائفی پور
حجت السلام پناهیان
آیت الله روح الله قرهی