۲۵ آبان ۹۳ ، ۲۳:۳۳
۱۰ نظر اشتراک گذاری

آغاز به کار شبکه ی جدید ماهواره ای فرقه ی شیرازی ها به نام( بیت العباس )

امپراتوری ماهواره فرقه لندنی شیرازی درصدد گسترش؛
در قبال بستن حسینیه ی بیت العباس اصفهان بدست وزارت اطلاعات ،شیرازی ها شبکه ای ماهواره ای به نام بیت العباس را باز هم با بودجه ای کلان اما مجهول المنشأ راه اندازی کردند!

در روزهای اخیر چند شبکه ماهواره ای بصورت گسترده از سوی فرقه ی لندنی شیرازی ها و با حمایت ها و پشتیبانی های روباه پیر به اسم تشیع راه اندازی و افتتاح گردیده است.

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/678_1415193253.jpg
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی انقلاب نیوز ؛در روزهای قبل و همزمان با ایام محرم و عاشورا و تاسوعای حسینی چند شبکه ی ماهواره ای به اصطلاح مروج فرهنگ شیعی از سوی فرقه ی شیرازی ها راه اندازی و افتتاح گردیده است تا بیش از پیش تفرقه افکنی کنند و به اسم اسلام به اسلام خیانت کنند و اهداف دشمنان قسم خورده اسلام را به پیش ببرند.
 
روباه پیر انگلیس که از هر حربه ای برای جریان سازی و جو سازی بر علیه اسلام و مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند با حمایت و پشتیبانی کلان مالی از فرقه ی افراطی شیرازی ها بشدت سعی می کنند تشیع را افراطی و تفرقه افکن در جهان نشان دهند شبکه های ماهواره ای را بهترین ابزار برای خودش می بیند .
 
امپراتوری ماهواره ای فرقه ی لندنی شیرازی که با حمایت ها و پشتیبانی کلان رسمی و غیر رسمی انگلیس در دنیا به اصطلاح مروج فرهنگ تشیع هستند اما در اصل بزرگترین خیانت را اول به اسلام و بعد به تشیع می کنند قصد دارند تا با راه اندازی شبکه های جدید با نام های ارزشی برای شیعه طرفدار و مرید برای خودشان جمع کنند و افراطی گری را به اسم تشیع در جهان اسلام گسترش دهند.
 
http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/567856.jpg
 
افراط و تفریط مسئله ای است که اسلام همیشه از آن در طول تاریخ ضربه خورده است و امروز فرقه ی شیرازی ها در جهان اسلام سعی می کنند با تبلیغات گسترده این مسئله را دامن گیر مسلمین کنند که در این راه از حمایت ها و پشتیبانی کلان غربی ها بخصوص انگلیس برخوردار شده اند ، از دادن دفاتر به آنها در لندن گرفته تا حمایت مالی کلان و در اختیار گذاشتن شبکه های ماهواره ای و تامین هزینه آنها برا پیش برد اهداف شان.
 
سایت رسمی دفتر سید صادق شیرازی در روزهای قبل خبر راه اندازی و افتتاح شبکه جهانی بیت العباس را بصورت ویژه منتشر کرده بود که این شبکه هم به امپراتوری ماهواره ای فرقه شیرازی ها پیوسته است .
 
 
توهین به اهل تسنن ، قمه زنی ، توهین به عایشه همسر پیامبر ، توهین به دیگر مذاهب و افراطی گری بزرگترین اهداف شبکه های ماهواره ای فرقه شیرازی هاست و خیانت به اسلام بزرگترین دست آورد شان که متسفانه می طلبد بصرت و آگاهی مسلمین بیش از پیش بالا برود و از اهداف متولیان این شبکه های به اصطلاح شیعی آگاه شوند .
 منبع: انقلاب نیوز
چاپ این مقاله

نظرات (۱۰)

  1. ایمان کرمانی
    ایمان کرمانی ۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۰
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    لعنت  بر*****  *****  که پیکر مولا امام حسن مجتبی رو تیر باران کرد
    لعنت بر*****  که دشمن مولا علی بود
  2. karim
    اولا خطاب به مسوولان سایت چرا پیام توهین آمیز این آقا رو گذاشتید'بعد آقای محترم این لفظی که استفاده کردی در مورد همسران انبیاء مصداق نداره
    • ۲۱ شهریور ۹۴، ۰۰:۳۱
      با سلام
      اصلاح شد!!
  3. yaghoddoos
    سلام 
    چرا در شبکه بیت العباس از مداحی های تصویری که عزادارانش لخت و بدون لباس هستند پخش می شود 
    چرا موازین شرعی رعایت نمی شود 
    لطفاً توضیح دهید.
  4. سید محمد دانش
    سید محمد دانش ۰۶ آبان ۹۴ ، ۰۴:۱۶
    سلام جناب 
    ما که ماهواره نداریم...ولی خب اگه داشتیم هم دل به شبکه های مرتبط با تشیع لندنی نمی دادیم هر چند توش هزاران ساعت روضه و مصیبت پخش بشه!!
    به نظر من حرف آیت الله ابهری رو باید با طلا نوشت که گفتند:
                                                 «تشیع لندنی انتقام یهود از اهل بیت پیامبر ص است»
    یهودی ها همون کسایی بودند که بیشتر از همه منتظر پیامبر آخرالزمان نشستند ولی وقتی ظهور کرد بدترین دشمناش همین یهودی ها شدند...خدا به داد امام زمان عج برسه وقتی با یه عده سینه زن گریه کن مواجه میشه که با دیدن اسامی اهل بیت ع بالای ماهواره های انگلیسی و آمریکایی میمیرن و زنده میشن ولی نمیفهمند این شبکه های ماهواره ای مرتبط با همون شبکه هایی هستش که توش به آیت الله بهجت ره میگن کافر و مرتد و یا به آیت الله خامنه ای فحش و ناسزا میدن....


  5. مهناز
    در پیاده روی اربعین تبلیغات چشمگیری داشتید و با استفاده از الفاظی به جمع آوری کمکهای نقدی از سوی مردم کردید در صورتی بر حق نیستید و حق انجام این کارها را ندارید . شما به طور کامل از سوی انگلیس و آمریکا و اسرائیل تامین می شوید چه نیازی به گدایی.
    نه مرجعتون مرجع است و نه شما مقلد دین اسلام.
    کی به صادق شیرازی حکم اجتهاد را داده است ؟ خیلی بیچاره است مرجع شما و شما بیچاره تر از ایشون که از او تقلید می کنید.
  6. سید
    سلام علیکم
    من یه سوال دارم از شما که اینقدر محکم حرف میزنید
    اگر این شبکه(بیت العباس علیه السلام) ریگی به کفشش بود و زیر نظر بیت شیرازی و یا انگلیسی بود چرا در ایران ازادانه فعالیت میکند و هرشب هم پخش زنده میروند
    تقوا داشتن برای کلیه اهل دین است نه برای بعضی ها، یا تقوا باشید و از تفرقه اندازی دست بردارید
    • ۱۷ مهر ۹۹، ۱۴:۵۱
      سلام علیکم
      ممنون که سوالتون رو در اوج متانت و احترام بیان کردید

      و اما دوست عزیز
      امواج شبکه بیت العباس از طریق ماهواره هاتبرت پخش میشه و در ایران تمامی دفاتر شبکه‌های ماهواره‌ای مرتبط با شیرازی‌ها بسته شده و نمایندگی‌ای در ایران ندارند.
      این شبکه درست فردای روزی که حسینیه‌ی بیت العباس در اصفهان به دستور وزارت اطلاعات پلمپ شد آغاز به کار کرد. حسینیه بیت العباس همون حسینیه‌ای هست که کلیپ ‌های لعن و توهین به اهل سنت رو در ایام شروع داعش به صورت علنی منتشر می کرد و یکی از اون کلیپ‌ها همون کلیپ معروفی هست که به دست یک کودک بیچاره میکروفون میدن و کمی بعد به تقلید از همین صحنه کلیپ معروف رجزخوانی کودک داعشی منتشر شد.

      دوست عزیزم
      یکی از مصادیق بی تقوایی ، بی خبری است.
  7. mohsen
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    http:/************.tv/ این بیت العباس که اون بیت العباس شیرازی ها نیست ؟ فکر کنم منظور اون دوستمون سید هم همین شبکه بود
    • ۲۴ مهر ۹۹، ۱۱:۲۲
      بله آدرسی که دادید مربوط به شبکه بیت العباس تحت حمایت و هدایت شیرازی هاست البته بعد از اتفاقات چند سال اخیر ( حمله طرفداران شیرازی به سفارت ایران در لندن ، اهانت حسین شیرازی پسر و مسوول دفتر صادق شیرازی به شهدای دفاع مقدس و امام خمینی ، اهانت باسم کربلایی مداح معروف شیرازی ها به رهبری و تمسخر جراحت دست راست ایشان ، مصاحبه مسوول شبکه امام حسین با مجری نیمه عریان شبکه من و تو و داعش نامیدن مدافعان حرم در اون مصاحبه و..)  شیرازی ها فعالیت هاشون رو به صورت چراغ خاموش ادامه میدن و در تمام سایت ها و شبکه هاشون دیگه حتی نامی از سید صادق شیرازی نمی برند چون باعث حساسیت میشه

      حتی حوزه مجازی به نام .ا..ص.. که کاملا تحت اشراف بیت شیرازی هاست ادعا کرده هیچ ربطی به هیچ بیتی نداره ولی این در حالیه که تمام اساتیدی که در این حوزه مجازی کلاس آفلاین میذارن از منبری ها یا اشخاص طرفدار شیرازی ها هستند.

      دقت کنید در همین آدرسی که فرستادید تصویر باسم کربلایی در صفحه اول هست که بی شرمانه ترین توهین رو به رهبری کرده و میتونید سرچ کنید
  8. mohsen
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    https://www.aparat.com/*******/ پس این ویدیو چی ؟ تصویری از باسم کربلایی در کنار شیرازی وجود داره ولی در عزاداری هاشون هیچ ردی از این فرقه نیست و بسیار ازادانه در ایران هم فعالیت میکنه و محبوبه

    من که گیج شدم این شبکه بیت العباس هم که فعالیت گسترده ای داره و در اپارات هم پخش زنده 24 ساعته داره و من بعضی وقتا دیدم چیزی بدی ازش ندیدم و انگار هزینه ن هاش هم از کمک های مردمیه ولی شبکه امام حسین که شبکه رسمی شیرازی هاست همیشه خون و خونریزی نشون میده
    چی به چیه ؟ کی به کیه
    أَیْنَ قاطِعُ حَبائِلِ الْکِذْبِ وَالافْتِراءِ
    • ۲۴ مهر ۹۹، ۱۲:۵۶
      دوست عزیز

      وقتی قراره یک جریان رو بشناسی در دو بُعد (زمان و مکان) باید تحقیق کنید

      شیرازی ها در خاطرات شهید چمران ، هاشمی رفسنجانی ، امام خمینی و... از همون اول انقلاب با جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی مشکل داشتند.
      امام خمینی ره که بزرگترین مرجع زمان خودش بوده در فتوایی حوزه علمیه زینبیه ی دمشق که محل تجمع شیرازی ها بوده و توسط حسن شیرازی برادر صادق شیرازی تأسیس شده بود رو تحریم کرد به طوری که خیلی زود زینبیه دمشق متروکه شد.

      امام موسی صدر یکی از سرسخت ترین مخالفان جریان شیرازی ها بوده و شهید چمران هم تحرکات شیرازی ها در سوریه و لبنان رو علیه جبهه مقاومت می دونست.

      شما نمی تونید این جریان رو صرفا با بازی رسانه ای یک شبکه یا سایت بشناسید چون به تدریج این جریان پیچیده تر میشه هم خودش هم سیاست هاش مخصوصا که در سایت دانشگاه آریزونا مقاله ای هست که پایان نامه شخصی است به نام دکتر جفری هالورسون.. این آقا در این مقاله اپوزوسیون مذهبی رو بهترین راه حل از میان برداشتن نظام ایران میدونه و رسما از جریان شیرازی ها نام می بره و از پنتاگون می خواد که روی این جریان به صورت جدی سرمایه گزاری کنه.. 


      مقاله جفری هالورسون درباره استفاده آمریکا از جریان شیرازی بعنوان اپوزوسیون مذهبی علیه ایران + دانلود

      این هم لینک مقاله در سایت رسمی دانشگاه آریزونا


      متعجبم با اینکه این همه سند رسمی و حقایق محرز وجود داره باز باید در مورد این جریان مسامحه کرد اون هم بخاطر ترس از حق الناس (!!!!)
      بدترین حق الناس در حق خودمونه و اون نشناختن باطل و افتادن در دام دشمنه
  9. سیدعلی هاشمی
    سیدعلی هاشمی ۰۲ آبان ۹۹ ، ۲۰:۴۱
    هیچ سند و مدرک معتبری وجود ندارد که دولت انگلستان به آیت الله سیدصادق شیرازی کمک کرده باشد.
    • ۱۰ آبان ۹۹، ۰۷:۲۱
      سلام دوست عزیز

      سند و مدرک با مهر و امضای ملکه انگلیس میخوای؟؟.. بله وجود نداره
      اما وقتی شب میشه کسی نمیاد بگه خورشید نابود شده

      این هم سند و مدرک:

      برادر محترم!!
      مرجع شما شیعیان افراطی دعوت می‌کند تا خمس و سهم امام عج را به شبکه ی امام حسین -ع- تحویل دهند:


      آنوقت ببینید خمس فریب خوردگان بیچاره کجا می‌رود:
      1- مصاحبه شبکه بهائی من و تو با مسؤول رسانه‌های زنجیره ای سید صادق شیرازی در لندن

      2- مصاحبه شبکه امام حسین-ع- با سید مجتبی واحدی از معارضان جمهوری اسلامی ایران و از مهمانان دائم صدای آمریکا


      3- مصاحبه شبکه امام حسین -ع- با سید مهدی جلالی طراح اصلی آمدنیوز و عضو کمپین به رسمیت شناختن صهیونیسم


      سؤال من اینه که چطور ممکنه شما با صهیونیست ها اینقدر رابطه ی تنگاتنگ داشته باشید ولی ادعای دشمنی با دشمنان اهل بیت علیهم السلام بکنید؟!

      بازدید جوزف کوهن و شماری از رهبران صهیونیست لندن از ((حسینیه)) ی تازه تأسیس شیرازی ها در انگلستان


      همپوشانی نه چندان اتفاقی روزی به نام (نصرت عسکریین) که توسط سید صادق شیرازی با روز جهانی قدس درست در جمعه آخر ماه رمضان ایجاد شده


      و اجازه ی انجام رژه ی نظامی به جریان افراطی شیرازی ها در لندن


      بله 
      همه نشونه ی اینه که نه تنها دشمنی شیرازی ها با دشمنان اهل بیت ع و شیعیان ادعای دروغی بیش نیست بلکه رابطه ی دوستانه و صمیمانه ی شدیدی بین شما و صهیونیسم برقراره




  10. سادات
    سلام
    بچها امشب از شبکه بیت العباس بهم زنگ زدن ک بجای من زیارت نیابتی داشتیم و میخوایم برات تربت بفرستیم ادرس پستی گرفتن
    بنظرتون راست گقتن؟
    نمیدونم چرا استرس دارم
    • ۲۵ آبان ۹۹، ۱۲:۳۵
      سلام اول اینکه زنگ بزنید شبکه بیت العباس ببینید خودشون بودن
      در ثانی اگر دیدید خودشون هستند استرس نداشته باشید.. آدرس رو بدید و هدیه شون روبگیرید.

      اونها برای دفعه اول قمه و کفن نمی فرستن 😂😂😂

      ولی خب یه روایتی از امام صادق علیه السلام داریم که از شیعیان منحرف و فرقه های افراطی ( زمان امام مصداقش فرقه شیعیان مفوضه بوده) حدیث قبول نکنید.. امام نفرمود حدیث جعلی قبول نکنید بلکه فرمود کلا حدیث ما رو از اونها قبول نکنید چون اونها میشن واسطه بین امام و شیعیان ساده و بعد به نام اهل بیت ع جذب خودشون می کنند

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی


بسم الله الرحمن الرحیم
در راستای تجمیع فعالیت‌های سایبری علیه تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
اولین پرتال و شبکه اطلاع‌رسانی با رویکرد معرفی سایت‌ها، وبلاگها و صفحات اجتماعی مرتبط با موضوعات تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
افتتاح شد.

جنبش مبارزه با تشیع انگلیسی

امام خامنه ای
سید حسن نصرالله
آیت الله مکارم شیرازی
حسن رحیم پور ازغدی
آیت الله محسنی اراکی
حجت الاسلام ناصر رفیعی
دکتر علی اکبر رائفی پور
حجت السلام پناهیان
آیت الله روح الله قرهی