۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۴:۴۰
۱ نظر اشتراک گذاری

پیام مشکوک آیت الله صادق شیرازی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی عراق

پیام فتنه جویانه ی آیت الله صادق شیرازی پس از شکست مفتضحانه ی حزب الشیرازیه در انتخابات پارلمان عراق

رسانه های های منتسب به این جریان، پیامی از جانب آیت الله سید صادق شیرازی به مناسبت آغاز ماه محرم خطاب به مردم عراق منتشر کرده اند که از متن آن بوی فتنه جدیدی به مشام می رسد.
تلاش جریان شیرازی برای ایجاد فتنه ای جدید در عراق
 
به گزارش گروه بین الملل ایران اسلامی،پس از آنکه در ۲۶مهر ماه پارلمان عراق به گزینه های پیشنهادی حیدر العبادی نخست وزیر این کشور برای تصدی وزارتخانه های کلیدی دفاع و کشور رأی اعتماد داد، دولت عراق با کامل شدن ترکیب کابینه خود آماده شد تا به مقابله با جدی ترین چالش امنیتی عراق یعنی "حضور داعش" بپردازد. چالشی که به بزرگترین دغدغه این روزهای مردم و دولت این کشور تبدیل شده است و باعث شده تا ارتش و نیروهای امنیتی در کنار نیروهای داوطلب و مردمی این کشور عزم خود را برای عقب راندن تروریست ها از مناطق اشغال شده در این کشور جزم کنند.

اما در حالی که مردم و ارتش این کشور در جنگ با داعش موفقیت های چشمگیری کسب کرده اند - به عنوان نمونه می توان از آزاد سازی شهرهای راهبردی آمرلی و جرف الصخر نام برد - گروهها و جریان های افراطی دیگری تلاش خود را آغاز کرده اند تا فتنه ای جدید را در این کشور کلید بزنند.

بنا بر این گزارش، جریان افراطی شیرازی که گویا هدفی جز قتنه انگیزی و تفرقه افکنی را در منطقه به خصوص در بین مردم عراق دنبال نمی کند این بار ماه محرم را فرصتی مناسب برای پیاده کردن برنامه های تفرقه افکنانه خود انتخاب کرده است. بر این اساس رسانه های های منتسب به این جریان، پیامی از جانب آیت الله سید صادق شیرازی به مناسبت آغاز ماه محرم خطاب به مردم عراق منتشر کرده اند که از متن آن بوی فتنه جدیدی به مشام می رسد.

آیت الله سید صادق شیرازی در پیامی که به مناسبت آغاز ماه محرم صادر کرده است خواستار بسیج همه جانبه نیروهای عراقی برای برگزاری انتخابات واقعی، عادلانه و فراگیر در عراق شده است!

وی که ائتلاف وابسته به او "ائتلاف الرفاه و السلام (الشیرازیة)" شکست سنگینی را در انتخابات پارلمانی عراق در اردیبهشت ماه سال جاری متحمل شده( اینجا)، در بند پایانی این پیام آورده است: « به حرکت انداختن تمامی نیروها به نحو هدفمند و همه جانبه در این ایّام برای رهایی و نجات سرزمین مظلوم عراق، این سرزمین امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام، امام حسین علیه السلام و دیگر امامان؛ و سرزمینی که طی چند دهه سخت ترین روزگارها و استبدادها را تجربه کرده و هم ‌اکنون نیز با سختی و مصیبت دست ‌و پنجه نرم می کند، که با فراهم کردن زمینه ی مناسب جهت برگزاری انتخابات واقعی، عادلانه، فراگیر و بدون از دست دادن وقت این هدف محقّق می شود و همگان خواهند توانست از آزادی های حقیقی اسلام و اصول انسانی آن بهره مند شوند.»

نکته حائز اهمیت این است که آیت الله سید صادق شیرازی در این پیام در حالی سعی دارد با زیر سوال بردن ساز و کار قانونی انتخابات عراق، مشکلات و گرفتاری های حال حاضر مردم عراق را به حاکمان قانونی این کشور ارتباط دهد که به بانیان اصلی مصیبت های مردم عراق یعنی داعش، حامیان اصلی داعش و ائتلاف ساختگی آنان هیچ اشاره ای نکرده است.
چاپ این مقاله

نظرات (۱)

  1. علی
    این شخص کجاش نشانه خداست که شما هم با لقب آیت الله ازو یاد می کنید؟ آیت الله نیست این آدم، ادب اسلامی حکم می کنه بگیم (حداکثر البته) آقای شیرازی یا سید صادق شیرازی.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی


بسم الله الرحمن الرحیم
در راستای تجمیع فعالیت‌های سایبری علیه تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
اولین پرتال و شبکه اطلاع‌رسانی با رویکرد معرفی سایت‌ها، وبلاگها و صفحات اجتماعی مرتبط با موضوعات تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
افتتاح شد.

جنبش مبارزه با تشیع انگلیسی

امام خامنه ای
سید حسن نصرالله
آیت الله مکارم شیرازی
حسن رحیم پور ازغدی
آیت الله محسنی اراکی
حجت الاسلام ناصر رفیعی
دکتر علی اکبر رائفی پور
حجت السلام پناهیان
آیت الله روح الله قرهی