۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۰:۱۷
۱ نظر اشتراک گذاری

شیرازی ها زمینه ساز داعش در کل جهان هستند!!

گفتگوی رسا با حجت الاسلام سخاوتی استاد و مبلغ حوزه علمیه:
ما برای ائتلاف آماده هستیم و هیچ مشکلی نداریم. شاید ۱۵ – ۲۰ سال پیش بود که به زائرین حج در پشت بقیع سفارش می‌کردم که مهر نگذارید. اینجا نماز نخوانید و داخل مسجدالنبی نماز بخوانید. چون یک رکعت نماز مسجد رسول خدا طبق روایت، ده هزار رکعت البته آنجا هم بین الحرمین است و برای ما هم خیلی عزیز و داخل حرم عزیزتر است، داخل حرم نماز بخوانید. چند دقیقه بعد، زوار پیش من آمدند و گفتند شما به ما توصیه می‌کنی، اینجا دو تا روحانی نماز می‌خوانند. سریع رفتم و دیدم که دو روحانی با یک شتابی نماز می‌خوانند. گویا مأموریت دارند این کار را به انجام برسانند. مهر را هم روی سنگ‌ها گذاشته بودند که انصافاً آنجا نیاز به مهر نیست. دو جوان بودند و من آن‌ها را شناختم و فهمیدم که از کدام بیت (بیت شیرازی ها) هستند. فردای آن روز به آن بیت رفتم و برادر بزرگشان که تقریباً از من بزرگتر بود و یا همسنم بود، آنجا نشسته بود. با او طرح مسئله کردم که چرا این‌ کارها را می‌کنید. عامل این که این حرکات را انجام می‌دهید، چیست؟‌ مگر ما در اسلام تقیه نداریم. به محض اینکه من بحث تقیه را مطرح کردم، او تشر زد و گفت این‌ها تقیه نیست. این‌ها سیاسی است. گفتم به فرض که سیاسی باشد. با او خیلی بحث کردم و دلم از یک جا سوخت. گفتم می‌دانید که مشکل شما چیست، یک سفره‌ای پهن است و به جای آن‌که سر این سفره بنشینید و آدم‌وار بخورید، در این سفره افتادید و همه چیز را به هم می‌ریزید. شما آن روز کجا بودید که بچه‌های ما در همین مکه جهاد می‌کردند. مگر این سفره به برکت حضرت امام پهن نشد؟ پس به حرفش گوش دهید. مگر الآن مقام معظم رهبری این کار را اداره نمی‌کند، به حرفش گوش دهید. دلم از این می‌سوزد که من خودم یک اصفهانی هستم که شهید بسیار داده‌ام. الآن می‌بینم که تو این طور با مقدسات ما بازی می‌کنی. این سفره‌ای که پهن شده است، به برکت خون شهدا است. خودتان می‌رفتید و یک کاری می‌کردید، اینجا هم کاری که دلتان می‌خواست را می‌کردید. چرا حرف گوش نمی‌دهید. این الآن مشکل ما به عده و فرقه‌ای است که این‌ها شاید از داعش بدتر باشند. این‌ها داعش انقلاب اسلامی هستند. این‌ها زمینه‌ساز داعش در کل جهان هستند.
منبع: فتن / رسا
چاپ این مقاله

نظرات (۱)

  1. علیرضا
    لعنت خدا بر اونای که دروغ میگن !!
    در هر رنگ و لباسی!
    لعنت برکسانی که از رسانه های بیگانه جهت فریب مردم از گذشته تا حال استفده کردن و می کنن !!
    مرگ بر انگلیس 
    مرگ بر فرانسه
    مرگ بر اسرایل
    مرگ بر روسیه 
    مرگ بر اذربایجان
    مرگ بر همه ی اونای که درغگو اند و به نرخ روز نون خورن

    افرین برشما ااقا سید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی


بسم الله الرحمن الرحیم
در راستای تجمیع فعالیت‌های سایبری علیه تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
اولین پرتال و شبکه اطلاع‌رسانی با رویکرد معرفی سایت‌ها، وبلاگها و صفحات اجتماعی مرتبط با موضوعات تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
افتتاح شد.

جنبش مبارزه با تشیع انگلیسی

امام خامنه ای
سید حسن نصرالله
آیت الله مکارم شیرازی
حسن رحیم پور ازغدی
آیت الله محسنی اراکی
حجت الاسلام ناصر رفیعی
دکتر علی اکبر رائفی پور
حجت السلام پناهیان
آیت الله روح الله قرهی