۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۸:۰۷
۱ نظر اشتراک گذاری

با وجود جریان تکفیری شیرازی ها،آیا می توان ظهور داعشی های شیعه را نیز انتظار داشت؟

دیدن جنایات داعش هر دلی را به لرزه می اندازد و هر شخصی را ناراحت می کند و طبیعی است که نفرت از داعش در وجود همه ی انسانها بویژه شیعیان وجود داشته باشد. اما به راستی وقتی به اخبار نگاه می کنیم و خبر پیوستن جوانهای بسیاری از کشورهای مختلف جهان به داعش را می شنویم قبل از هرچیز به یک علامت سوال بزرگ برمیخوریم که چرا....؟!

 

چرا ۱۰۰۰ جوان تاجیک که نه عرب هستند که به خاطر تعصبات عربی از ما متنفر باشند و نه مانند سعودی ها و افغان ها درگیر القاعده و وهابیت و  ...می باشند باید بروند و به داعش بپیوندند؟ آیا جاذبه ی ایدئولوژیک داعش است که چنین می کند؟ آیا باید همه ی این جوانان را به یک نگاه دید؟ یا بسیاری از آنان را باید جوانانی فریب خورده دانست که می توانستند در جبهه ی حق علیه باطل باشند؟

 

اکنون باید اذعان کرد هیچ چیز موثرتر از خیانت فرقه ی شیرازی ها و یاسر الحبیب ها و الهیاری ها در حق شیعه و اسلام و بشریت نمی توانسته در گسترش داعش کمک کند. جماعتی که با پول انگلیس و آمریکا به اسم تبلیغ اهل بیت علیهم السلام  تفرقه افکنی می کنند و با اهانت به تقدسات اهل سنت آتش کینه علیه شیعیان را برمی افروزند و زمینه ساز جولان این جماعت داعشی برای القاء نفرت از شیعه در میان جوانان سنی مذهب می شوند.

و چه جالب که هم داعش و هم شیرازی ها هر دو سر در یک آخور دارند! آمریکا و انگلیس با دو لبه ی قیچی شیرازی ها و داعش تمام سیاست های اسلام هراسی خود را به اجرا می گذارند و از سویی شیعه را هر روز بیشتر از قبل در شیب تفرقه و نابودی سوق می دهند.


و البته در این میان ما نیز کم مقصر نیستیم که با خالی گذاشتن میدان، میدان را به نا اهلان داده ایم تا چهره ای زشت  و کریه از اسلام و تشیع را به دنیا نشان بدهند و تا می توانند به مقدسات اهل سنت با نام و سیره ی امامان معصوم ما توهین می کنند.


از شما یک سؤال دارم

اگر بشنوید که اهل سنت به نوامیس اهل بیتتان تهمت فحشا می دهند چه خواهید شد؟!

آری سؤالی هولناک و بی شرمانه است اما بزودی برای ایجاد داعشی های شیعه با آن روبه رو می شوید

به زودی همانگونه که شیرازی ها به عایشه تهمت زنا و فاحشگی را زدند و برخی شیعیان اسمی،تنها به آن خندیدند و آن را نشر دادند و از طرفی نیز خون سنی ها را برای بریدن سر هر شیعه ای بجوش آوردند ؛ بزودی برای تکمیل پروژه ی داعش و شیرازی ها توسط استکبار همین اتفاق در جبهه ی اهل سنت تکفیری و افراطی کلید خواهد خورد تا زمینه ی ظهور داعشی های شیعه را البته نه با همین نام ایجاد کند.

و در صورت وقوع این پیش بینی به راحتی می توان حدس زد رهبری داعشی های شیعه را چه کسی به عهده خواهد گرفت!




برگرفته شده از وبلاگ یک نکته از این معنی

چاپ این مقاله

نظرات (۱)

  1. عزیزی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام و تشکر از سایت خوبتان . الان جریانی در حوزه علمیه قم دارد ریشه می گیرد که مشابه شیرازی ها اما خیلی داعشی ترست یک شیخی هست به نام شیخ *** ****** و شاگردانش مثل **** *** ***** و *** **** **** که اینها امام خمینی و امام خامنه ای و بسیاری از علما و مراجع را کافر و مرتد و واجب القتل می دانند و به روایتی در کتاب وسایل الشیعه استدلال می کنند که امام عسکری گفته فاشدخ راسه . شما را به خدا اطلاع رسانی کنید تا مشکل حاد امنیتی برای کسی ایجاد نشود . آنها گروه تلگرامی و کانال هم دارند و کسی که با آنها مناظره می کند را تهدید به قتل می کنند 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی


بسم الله الرحمن الرحیم
در راستای تجمیع فعالیت‌های سایبری علیه تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
اولین پرتال و شبکه اطلاع‌رسانی با رویکرد معرفی سایت‌ها، وبلاگها و صفحات اجتماعی مرتبط با موضوعات تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
افتتاح شد.

جنبش مبارزه با تشیع انگلیسی

امام خامنه ای
سید حسن نصرالله
آیت الله مکارم شیرازی
حسن رحیم پور ازغدی
آیت الله محسنی اراکی
حجت الاسلام ناصر رفیعی
دکتر علی اکبر رائفی پور
حجت السلام پناهیان
آیت الله روح الله قرهی