۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۰:۳۴
۸ نظر اشتراک گذاری

چرا آیت الله سید صادق شیرازی قمه نمی زند؟!

وقتی به شکل گیری وهابیت و قدرت گرفتن محمد بن عبدالوهاب به عنوان یک مذهب افراطی نگاه می اندازیم تشابهات بسیار زیادی را با فرقه ضاله شیرازی ها می بینیم. فرقه ای که کاملاً مورد حمایت روباه پیر است. همان روباهی که باعث شکل گرفتن وهابیت در عربستان شد و امروز با حمایت از شیعه افراطی قصد ایجاد تفرقه بین مسلمین جهان را دارد.
صادق شیرازی که هم‌کیشانش او را آیت الله می نامند افراطی شیعه ای است که بارها علیه اسلام قدم برداشته و به همراه برادرش بارها توهینات زیادی را نثار انقلاب و امام خمینی و رهبر معظم کرده اند. تا جایی که زمانی بیت شیرازی هاپاتوقی برای ساواک بوده است و از مردم در خواست می کرند که در مقابل رژیم شاهنشاهی مقاومت نکنند.

فرقه شیرازی ها به لطف انگلیس از حمایت مالی بسیار خوبی برخوردار هستند تا جایی که 25 شبکه ماهواره ای را بدون حتی پخش یک پیام بازرگانی پشتیبانی مالی می‌کنند در حالی که اکثر کانال های ماهواره ای شیعه مسدود شده اند اما کانال های شیرازی ها همچنان به لطف غربی ها فعالیت خود بدون هیچ مشکلی برای برهم زدن وحدت مسلمین ادامه می دهند.

امام خامنه ای در این خصوص می فرماید : آن تشیعی که بخواهد از لندن و آمریکا تبلیغ شود به درد شیعه نمی‌خورد.

اما بعد از ایجاد تفرقه بین مسلمین، یکی از اصلی ترین اقدامات شیرازی ها بدعت ها و وهن هایست که در دین و مذهب شیعه وارد نموده اند مانند قمه زنی و راه رفتن بر روی زغال و خار و غیره. بدعت هایی که موجب می شود تا چهره خشنی از دین اسلام و مذهب شیعه و تخریب واقعه عاشورا در اذهان عمومی بجای بگذارد.

امام خمینی(ره) در این باره می فرماید: شما می‌خواهید برای خدا کاری انجام دهید، در شرایطی که کاری به ضرر اسلامتمام شود، بهتر است که انجام نشود، مثلاً قمه‌زنی که موجب وهن اسلام می‌شود شما تا می‌توانید دستجات و سینه‌زنی رابا شکوه‌تر انجام دهید.



مقام معظم رهبری در این رابطه مطلبی نقل کرده‌اند: «... وقتی کمونیست‌ها بر منطقه آذربایجان شوروی سابق مسلط شدند، همه آثار اسلامی را از آنجا محو کردند مثلاً مساجد را به انبار تبدیل کردند و ... هیچ نشانه‌ای از اسلام و تشیع باقی نگذاشتند، فقط یک چیز را اجازه دادند و آن قمه زدن بود، دستورالعمل رؤسای کمونیستی به زیر دستانشان این بود که مسلمانان حق ندارند نماز جماعت برگزار کنند و یا قرآن بخوانند، اما اجازه دارند که قمه بزنند، چون خود قمه‌زنی برای آن‌هایک وسیله تبلیغاتی بر ضد دین و تشیع بود ...»

با بررسی نظرات بسیاری از علما و مراجع بزرگ شیعه همچون آیت الله خامنه ای(دام ظلّه)، آیت الله مکارم شیرازی(دام ظلّه)، آیت الله  سیستانی(دام ظلّه)، آیت الله فاضل لنکرانی(ره)، آیة الله جوادی آملی(دام ظلّه)، آیت الله بهجت(ره)، آیت اللهنوری همدانی(دام ظلّه)، آیة الله مظاهری اصفهانی(دام ظلّه)، آیة الله سید کاظم حائری(دام ظلّه)، آیة الله نوری همدانی(دام ظلّه) و... در می یابیم همه این عزیزان قمه زنی را جایز ندانسته اند و حکم بر حرام بودن آن نیز صادر کرده اند در حالی که آخوندی انگلیسی همچون صادق شیرازی که مرجعیت ایشان هم جای بحث دارد قمه زنی را جایز می داند.

جالب است که انگار قمه زنی از سوی صادق شیرازی برای عموم جایز است وگرنه چرا شخص ایشان تابحال یکبار هم اقدام به قمه زنی نکرده است؟ مگر امیرالمؤمنین نفرمودند که : آنچه که براى خود دوست می‎داری، برای دیگران هم دوست بدار و آنچه براى خود نمى‏پسندى، براى دیگران هم مپسند؟ پس چرا صادق شیرازی حتی یک بار هم دست به قمه نشده است؟

اما شیرازی ها برای محبوب کردن چهره خود در نزد مردم اقدام به عکس گرفتن با بعضی از افراد و مداحان و بزرگان نموده اند و این تصاویر را در فضای مجازی به شکل وسیعی انتشار می دهند تا از این طریق در نزد عوام به خود مشروعیت بدهند.

ماجرای شیرازی ها به همینجا ختم نمی شود. متأسفانه این فرقه ضاله و منحرف و افراطی برای از بین بردن و کمرنگ کردن واقعه کربلا و عاشورا و مراسمات مذهبی اقدام به پرداخت کمک های مالی به هیئات نموده است و پرداخت این کمک های مالی که از سوی انگلیس پشتیبانی می شود را منوط به اجرای بعضی از شروط می نمایند. به عنوان مثال جدیدترین شرط این فرقه کثیف استفاده نکردن از نام شهدا و حتی عکس شهدا در هیئت‌های مذهبی است.

حال مسئولین هیئات اگر اندکی شرف و غیرت شیعه و محبت اهل بیت را در دل داشته باشند می بایست از دریافت اینگونه پول های حرام که از سوی مخالفان اسلام پرداخت می شود خودداری نمایند. وگرنه آن هیئت، هئیت امام حسینی نیست که هیچ بلکه هیئت یزیدی است.

آیت الله بهجت(ره) در این خصوص می فرماید: حسینی بشوید نه هیئتی! زیرا اگر گرم هیئت بشوید حسینتان را آنگونه که خود دوست دارید و باب میلتان است می‌سازید و هرکس با میل شما مخالف باشد میگویید باحسین(ع) مخالف است ولی اگر حسینی باشید هیئت و رفتارتان را برمبنای حسین میسازید! هیئتی شدن کاری ندارد کافیست ریش بگذارید و با پیراهن مشکی از این هیئت به آن هیئت بروید! حسینی شدن است که مشکل است.

وبلاگ معبر سایبری فندرسک

چاپ این مقاله

نظرات (۸)

  1. کرار
    با سلام خدا قوت خدا این احمق ها رو به زودی از دامن اسلام بگیره و راحت کنه مسلمونا رو آخه کجا دیدین یه انسان خودشو با قمه بزنه یکم فکر کنیم میبینیم این حرکت قبل از اینکه غیره دینی باشه غیر عقلانی و انسانی هستش بخاطر یه همچین حرکت هایی هستش که یه ساعت فکر کردن بالاتر از هفتاد سال عبادته...ای طرفدارای کاذب شیرازی عین عقلک؟؟؟؟؟
  2. علی

    باسلام

    اولا متاسفانه اتهام زنی خوب نیست چون اگر ما به کسی اتهام و صفتی بزنیم ، خب آن گروه و شخص هم می توانند به ما اتهام بزنند . حالا اگر سندی یا مدارکی است آدم مثلا بگوید براساس فلان سند یا مدارک . دوما این ربطی ندارد ایت الله شیرازی خودشان قمه نمی زنند ، در این دویست سال یا صد سال مگر ما چند مرجع تقلید داشته ایم که موافق قمه زنی یا زنجیر زنی بوده اند خودشان هم بزنند بخصوص قمه زنی .مگر علمای موافق قمه زنی چندتاشون خودشان هم قمه می زدند همیشه روایاتی که از مراجع رسیده این است که مثلا فلان عالم پول کفن قمه زنها را تهیه کرده یا کفن تهیه کرده یا فلان عالم منزلش را در اختیار قمه زنها قرار داده ، به هیچ عنوان مراجع خودشان قمه نمی زدند شاید استثنا وجود داشته باشد که آن هم بعید است .

  3. احمد علوى
    مقام رهبرى فتوا به جواز زنجیر زنى داده اند ، ایا خودشان زنجیر زدهاند ؟
    • ۵ آبان ۹۴، ۰۱:۱۰

      اولا این را از کسی مطالبه کنید که مانند صادق شیرازی که خود را وقف ترویج قمه زنی کرده است خود را وقف ترویج زنجیر زنی کرده باشد...

      ثانیا دوست عزیز!
      قمه زنی یک پدیده ی تازه نیست بلکه استفاده سیاسی از آن علیه تنها حکومت شیعه ی جهان تازگی دارد..
      رهبری و بسیاری از مراجع دیگر از جمله آیت الله فاضل لنکرانی و مکارم شیرازی و...بنا بر احکام ثانویه قمه زنی را تحریم کرده اند..همان چیزی که میرزای تنباکو (شیرازی استعمارستیز) بنا بر آن، حکم به تحریم استعمال تنباکو که مباح بود دادند!
      حضرت امام نیز حج واجب را بنا بر همان احکام ثانویه لغو و تحریم کرد!!
      بر سوء استفاده ی سیاسی صادق شیرازی از قمه زنی در پشت نقاب احیای شعائر حسینی بیشتر تمرکز و تحقیق کنید
      یاعلی

  4. فاطمه
    خدا صادق شیرازی بی سوادو لعنت کنه که میخواد گروه زیادی از مردم نادان رو با خودش به جهنم ببره. دلم برا بدبخت هایی میسوزه که با طناب این دروغگو که رییس یه فرقه سیاسی است خودشونو دارن میندازن تو چاه و بی خبرن. وقتی بمیرن می فهمن چی کلاهی سرشون رفته. امیدوارم قبل از مرگ متوجه بشن و توبه کنن.
  5. کاظم
    احسنت برادر.واقعا مطلبتون خیلی عالیه .واقعا فاجعه است که بعضی ها از این اشخاص  بی دین تبعیت میکنند .واقعا شرم آوره
  6. یه بنده خدا
    یه بنده خدا ۰۶ دی ۹۶ ، ۱۷:۰۱
    در کل میگم
    دمتون گرم 
    خدا قوت که چهرشونو آشکار کردید
  7. دلداده ی حسین
    دلداده ی حسین ۲۱ شهریور ۹۷ ، ۰۱:۱۷
    خدا در اسفل السافلین جایش دهد 
  8. سید احمد
    سلام بر تمام عزیزان انقلابی و ممنون از مدیر سایت اجرتون با امام زمان از تمام عزیزانی که می توانند این گونه سایت ها را راه اندازی کنند عاجزانه تمنا می کنم تا به خود بیایند و به وظیفه خود عمل کنند تا بتوانیم اینگونه اراذل را سر جای خود بنشانیم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی


بسم الله الرحمن الرحیم
در راستای تجمیع فعالیت‌های سایبری علیه تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
اولین پرتال و شبکه اطلاع‌رسانی با رویکرد معرفی سایت‌ها، وبلاگها و صفحات اجتماعی مرتبط با موضوعات تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
افتتاح شد.

جنبش مبارزه با تشیع انگلیسی

امام خامنه ای
سید حسن نصرالله
آیت الله مکارم شیرازی
حسن رحیم پور ازغدی
آیت الله محسنی اراکی
حجت الاسلام ناصر رفیعی
دکتر علی اکبر رائفی پور
حجت السلام پناهیان
آیت الله روح الله قرهی