۲۳ آبان ۹۳ ، ۲۰:۱۴
۰ نظر اشتراک گذاری

ورژن جدید فتنه ی 88 باز هم در لباس سیادت !!

213e405be95820531

می شه گفت بیشتر ما ها فتنه سال ۸۸ رو به یاد داریم تمام او تظاهرات ها رو و او خراب کاری ها رو مخصوصا توی رشت داخل خیابان تختی این تظاهرات اول با حضور مردم و ضد انقلاب بود و بعد از سخنرانی امام خامنه ای در نماز جمعه مردم از اون ها جدا شدند و کسایی که در تظاهرات باز هم حاضر می شدند یه عده خراب کار بودند که در هر روز و مناسبتی تظاهرات می کردند تا اینکه محرم شد و اونها توی روز عاشورا شروع کردند به پایکوبی و رقص و آتش زدن پرچم های عزاداری محرم و این شد که مردم دیدند دیگر بحث سر سیاست نیست بحث سر امام حسین هست و پرچم های امام حسین و این شد که حادثه ۹ دی شکل گرفت و در برخی از شهر ها هم زودتر این کار انجام شد.

در فتنه جدیدی که دشمن رقم می زند طرف مقابل شما زن بی حیا و بی حجاب نیست مرد غرب زده و هوس باز نیست، حالا شما باید جلوی آدم های هیئتی بایستی و از نظام دفاع کنی از کسایی که مداحی می کنن برای حسین بن علی (ع) از ساداتی که پیرو این فتنه هستن شما باید نگذارین که به نظام آسیب بزنن اشخاصی در جلوی شما قرار می گیرند که در قیافه اون ها فقط می تونی عبادت رو مشاهده کنی و بس و این مثل حادثه صفین هست که نمی دونی با علی بمانی یا با قرآن بجنگی.

این آمادگی همون بصیرتی هست که امام خامنه ای به اون شاره داشتن و می گن که نداشتن بصیرت مثل نداشتن چشم هست انسان راه رو نمی بینه. تا حالا چه قدر سعی کردیم خودمون رو برای فتنه های آخر زمانی آماده کنیم و آماده شدیم. چه قدر سعی کردیم از کسانی که پیرو این فتنه هستند طرف دار هاشون رو کم کنیم. اگر خودمون رو آماده نکنیم می شیم مثل خوارجی که صفین رو به شکست کشوندن و نهروان رو راه انداختن.



    چاپ این مقاله

    نظرات (۰)

    کماکان منتظر جواب یا دیدگاهتان هستیم

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    تجدید کد امنیتی


    بسم الله الرحمن الرحیم
    در راستای تجمیع فعالیت‌های سایبری علیه تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
    اولین پرتال و شبکه اطلاع‌رسانی با رویکرد معرفی سایت‌ها، وبلاگها و صفحات اجتماعی مرتبط با موضوعات تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
    افتتاح شد.

    جنبش مبارزه با تشیع انگلیسی

    امام خامنه ای
    سید حسن نصرالله
    آیت الله مکارم شیرازی
    حسن رحیم پور ازغدی
    آیت الله محسنی اراکی
    حجت الاسلام ناصر رفیعی
    دکتر علی اکبر رائفی پور
    حجت السلام پناهیان
    آیت الله روح الله قرهی