نظر سید حسن نصرالله درباره تشیع انگلیسی
۰۴ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۰۸
۰ نظر اشتراک گذاری

نظر سید حسن نصرالله درباره تشیع انگلیسی

جنبش مبارزه با تشیع انگلیسی
سید حسن نصر الله Sayyed hassan.jpg دبیر کل کنونی حزب الله لبنان است. وی در ۱۶ سالگی برای تحصیل علوم دینی به نجف اشرف مهاجرت کرد. ارتباط با شهید سید محمد باقر صدر در نجف و سید عباس موسوی باعث شد که وی وارد فضای مبارزه با اشغالگران اسرائیلی شود. او در سال ۱۹۸۲ میلادی به همراه چند روحانی لبنانی دیگر حزب الله را تأسیس کرد. وی مدتی مسؤول اجرایی حزب الله بود و در سال ۱۹۹۲ میلادی و پس از شهادت سید عباس موسوی به عنوان دبیر کل حزب الله انتخاب شد. حزب الله در دوران وی به قدرتی منطقه‌ای تبدیل شد و توانست پس از انجام عملیات‌های متعدد، در سال ۲۰۰۰ میلادی اسرائیل را وادار به عقبنشینی از لبنان و آزاد کردن اسرای لبنانی نماید. وی در سال‌های اخیر به علت شدت تهدیدات امنیتی کمتر در انظار عمومی حاضر می‌شود هرچند به صورت ناشناس در میدان‌های نبرد حاضر می‌شود. فرزند وی سید هادی نیز در سال ۱۹۹۷م در درگیری با نیروهای اسرائیلی به شهادت رسید. سید حسن نصرالله از اعضای شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام می‌باشد.
:

امت اسلام بیشترین نیاز را به دیدگاه های وحدت بخش دارد
ما الان در شرایطی هستیم که بیشترین نیاز را به 
شیخ عبدالناصر الجبری دبیرکل جنبش الامة لبنان، عضو مجمع عمومی مجمع جهانی تقریب، عضو تجمع علمای مسلمان و از فعالان عرصه تقریب و وحدت اسلامی بود. شیخ جبری از برجسته ترین علمای لبنان و جهان عرب ومؤسس جمعیت های تقریب مذاهب اسلامی و علمای بلاد شام است که تلاش زیادی در مبارزه با اندیشه افراطی و تکفیری انجام داد.
 و امثال او، افکار و روش او، روحیه و صداقت او و روش برادرانه اش داریم ، چرا که جهان اسلامی ما امروز با پدیده ای بسیار خطرناک که پدیده تندروی فراری از همه محدودیت هاست، مواجه شده است. این پدیده هم در برخی محافل سنی و هم در برخی محافل شیعی دیده می‌شود .

زمانی که پدیده تکفیر و جریانات تکفیری را دنبال کنیم ، می بینیم که قبل از سال ۲۰۰۰ و در دهه ۹۰ قرن گذشته میلادی نیز این جریان ها وجود داشته است ، اما در برخی کشورها و در برخی عرصه های محدود. اما این جریان تکفیری به این شکل که امروز معرفی می کند، خود را نشان نداده بود. تکفیریها در پایگاههای اینترنتی فکری و اعتقادی یا در پایگاههای رسانه ای یا سیاسی یا میدانی، امروز بدون هیچ حد و مرزی و بدون هیچ قانونی موضع خود را بیان می کنند و مسائل را به فراتر از آن نیز می برند و این بسیار خطرناک است. امروز در نبرد تکفیر، آنها تنها به تکفیر اکتفا نمی کنند ، بلکه تکفیر به قتل، کشتار، جنایت، سر بریدن، شکافتن سینه، غارت و چپاول نیز گسترش پیدا کرده است . این خطرناکترین چیزی است که امت اسلام در آن به سر می برد.

تشیع انگلیسی روی دیگر تکفیر است
متاسفانه در برخی محافل شیعی نیز گرایشهای مشخصی وجود دارد که حضرت امام خامنه ای آن را تشیع لندنی یا تشیع انگلیسی می نامند. این محافل شیعی نیز روش تکفیر و خیانت و اهانت به همه مقدسات و نمادها را در دستور کار قرار داده و نه تنها به مقدسات و نمادهای برادران اهل سنت ما، بلکه به مقدسات و نمادهای شیعه و علما و مراجع و اسوه های اخلاقی شیعیان نیز اهانت می کند. لذا امروز می بینیم که همه امکانات برای این دو گرایش یعنی گرایش تکفیر و غلو و تندروی فراهم است، همه رسانه ها فضای لازم را برای گرایشهای تکفیر، غلو، تندروی، اهانت، توهین، اتهام، قتل و کشتار فراهم می کنند. شبکه های مقاومت از عرب ست، نیل ست و ماهواره های اروپایی حذف می شود، اما همه درهای جهان به روی شبکه های فتنه انگیز مانند وصال، صفا، فدک و غیره باز است.

اختلاف امت اسلام برنامه سرویس های جاسوسی غربی است
خواهران و برادران و ای حضرات علما!، آنچه اتفاق می افتاد، تصادفی نیست، بلکه کشورها و سرویسهای جاسوسی و مراکز مطالعاتی وجود دارند که شبانه روز فعالیت می کنند، آنها فهمیده اند که بیداری اسلامی به وجود آمده است و امت اسلامی و ملتهای مسلمان بیدار شده و به پا خاسته اند و فهمیده اند این ملتها مواضع روشنی در برابر سلطه طلبی آمریکایی و استکباری در کشورهای مسلمان و منطقه ما اتخاذ کرده اند و موضع روشن و قاطعی در پیش گرفته اند، آنها وقتی پیروزیهای مقاومت را برابر اسرائیل دیدند فهمیدند که باید اختلاف بین این امت به وجود بیاورند و هیچ راهی برای مقابله با این قیام مردمی در کشورهای اسلامی و به ویژه کشورهای عربی ندارند به جز اینکه همه این مسیرها را به طرف فتنه منحرف کنند و اختلاف بیندازند و برای پروژه های استکباری آنها هیچ چیز بهتر از این نیست که این نبرد را از عرصه واقعی و درست خود به عرصه های دیگر مانند جریانهای تکفیر و غلو منتقل کنند. ما امروز بیش از هر زمان دیگری باید مسئولیتمان را همانند مرحوم شیخ عبدالناصر بپذیریم. ما باید از طرفی آن افراد را محاصره و با آنان مقابله و آنها را ساکت کنیم و از طرف دیگر باید برای نزدیکی و همکاری و برادری و وحدت و همگرایی بیشتر تلاش کنیم زیرا هدف تکفیری ها و تندروها و اربابان آمریکایی و صهیونیستی شان این است که بین ما جدایی بیفتد و ما از همدیگر دور شویم و هر کس به راه خود برود. اصرار ما بر دیدار و کار مشترک بر اساس چارچوبهای سیاسی و مقاومت، بهترین پاسخ و چالش و حتی بهترین دستاوردی است که از طریق آن به شکست پروژه مقابل پی می بریم.

تشیع انگلیسی از وهابیت و صهیونیست خطرناک تر است
وهابیت خشن تر و سنگدل تر از اسرائیل است، به خصوص که می خواهد همه را حذف کند و هر آنچه با اسلام و تاریخ آن مرتبط است، محو سازد، این پروژه از سال 2011 میلادی ادامه دارد و مسئله شیعه و سنی نیست و نقش اطلاعات در این زمینه مشخص است و باید این تهدید را به فرصتی برای محاصره وهابیت و ضربه زدن به آن تبدیل کرد. دبیرکل حزب الله لبنان گفت: تشیع انگلیسی از وهابیت و صهیونیست خطرناکتر است و کسانی که در ماهواره ها با زبان مذهب سخن می گویند، مزدوران اطلاعاتی هستند که هدفشان تخریب مذهب است و هرکسی که آنها را تایید می کند، مزدور ترسو است .
چاپ این مقاله

نظرات (۰)

کماکان منتظر جواب یا دیدگاهتان هستیم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی


بسم الله الرحمن الرحیم
در راستای تجمیع فعالیت‌های سایبری علیه تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
اولین پرتال و شبکه اطلاع‌رسانی با رویکرد معرفی سایت‌ها، وبلاگها و صفحات اجتماعی مرتبط با موضوعات تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
افتتاح شد.

جنبش مبارزه با تشیع انگلیسی

امام خامنه ای
سید حسن نصرالله
آیت الله مکارم شیرازی
حسن رحیم پور ازغدی
آیت الله محسنی اراکی
حجت الاسلام ناصر رفیعی
دکتر علی اکبر رائفی پور
حجت السلام پناهیان
آیت الله روح الله قرهی