سید صادق شیرازی بی شرمانه به ترویج عیدالزهرا(عمرکشون) می پردازد و از طرفی کشتار شیعیان را نیز محکوم می کند!!
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۳۵
۱۱ نظر اشتراک گذاری

سید صادق شیرازی بی شرمانه به ترویج عیدالزهرا(عمرکشون) می پردازد و از طرفی کشتار شیعیان را نیز محکوم می کند!!

هر دو متن از پایگاه خبری شیعه ویوز تحت حمایت شیرازی ها اخذ شده است:

آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی در خصوص فرحة الزهرا فرمودند نهم ماه ربیع الاول روزی است که در روایت معتبر به «غدیر ثانی» تعبیر شده است، امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام به صحابی جلیل القدر حذیفه فرمودند: ای حذیفه، امروز روز رفع سختی و دشواری، روز زدودن اندوه و پریشانی و روز غدیر دوم است. 

معظم له در ادامه فرمودند : قرار دادن روز نهم ماه ربیع الاول به عنوان غدیر ثانی در کنار روز هیجدهم ماه ذی الحجه روز عید غدیر، در واقع دو بال و دو بازوی اعتقادی اسلام، یعنی اصل تولی و اصل تبری را تشکیل می دهد و این بدان معناست که غدیر اول و غدیر ثانی به عنوان تولی و تبری مکمل یکدیگر هستند و هیچ یک از دیگری جدا نیست. 

آیت الله العظمی شیرازی در پایان ضمن تاکید بر اهمیت تولی و تبری بر بزرگداشت این روز (تاکید) نمودند.

منبع: http://shiawaves.com/persian/marjaeyat/3472-2014-12-31-23-04-18


متن دوّم

مرجع عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیت الله العظمی حاج سید صادق حسینی شیرازی (مدظله العالی) در بیاناتی، ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی ضد شیعیان در مسجد امام علی علیه السلام، واقع در شهر قدیحِ (شهر شیعیان اقلیت)عربستان؛ فرمودند: 

در طول تاریخ تشیع و در حیات سراسر مبارک و نیز حکومت فاضله و آرمانی امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام که حتی یک مورد رفتار نژاد پرستانه، تبعیض مذهبی، آتش افروزی، فتنه انگیزی، کشتار، نسل کشی، سرکوب، زندان، شکنجه و رعب و وحشت، ثبت نشده است،  ظلم بزرگی است که  علیه شیعیان آن حضرت این گونه رفتار می شود و تمام انواع رفتارهای نژاد پرستانه، تبعیض مذهبی، کشتار، نسل کشی، سرکوب، زندان، شکنجه، انفجار مساجد و ایجاد رعب و وحشت در صفوف نمازگزاران - آن گونه که در مسجد امام علی علیه السلام در شهر قدیح قطیف، منطقه ی ستمدیده ی الشرقیه رخ داده - بر شیعیان مظلوم  روا داشته شود.

حضرت آیت الله العظمی شیرازی مدظله العالی در ادامه، ضمن هشدار به دشمنان اسلام و حامیان عوامل این فاجعه تلخ(؟؟)، فرمودند: 

خدای متعال در کمین ستمکاران است و به دست حجّت خود، مولایمان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، انتقام ستمدیدگان را از ستمکاران خواهد گرفت.

معظم له در خاتمه از خدای متعال برای شهیدان این جنایت خونین، درجات عالیه و همنشینی با خاتم انبیاء صلی الله علیه وآله و خاندان پاکش، و برای مجروحان شفای عاجل و تندرستی کامل، و برای بازماندگان و خویشاوندان قربانیان، صبر جمیل و اجر فراوان، و برای امت صبور و مجاهد، پیروزی و گشایش نزدیک و برای دشمنان سرکوبی و خواری مسئلت کردند.

منبع: http://shiawaves.com/persian/marjaeyat/4430-2015-05-25-13-37-28

قضاوت با خودتان!!!

چاپ این مقاله

نظرات (۱۱)

  1. فریبرز
    ابنکه ایشون گفتن تولی و تبری اهمیت داره و باید حفظ بشه باعث ریخته شدن خون شیعیان میشه..یعنی همه مجالس عیدالزهرا که برگزار میشه فقط به خاطر همین جمله ایشون هست..میدونی این کار چه قدر قدیمی هست و چچ تاریخ زیادی داره..از زمان صفویه انجام میشده..
    • ۲۴ شهریور ۹۴، ۰۳:۲۷
      این متن حضرت آقا نشون میده که:

      1_  فرحة الزهرا س در لفظ صادق شیرازی هیچ ربطی به بر تخت نشستن حضرت مهدی عج نداره! چون بسیاری از آقایون که باهاشون مناظره میکردیم می گفتند فرحة الزهرا س اصلا برای به امامت رسیدن حضرت مهدی عج هست و به خیال خودشون داشتن از ما تقیه می کردند و عنوان می کردند آقای صادق شیرازی شخصا عمرکشون رو ترویج نمیکنه

      2- هفته برائت که مستقیما توسط صادق شیرازی و از کانال شبکه های ماهواره ای متعدد تندروی ایشون پخش شد کار شخص ایشون و برای مقابله بمثل کردن با هفته وحدته....آقای صادق شیرازی در عملی مفتضحانه برای اعلام مخالفت با هفته وحدت حتی امسال جمعه آخر ماه رمضان که روز قدس و نماد همصدایی مسلمانان جهان علیه استکبار هست رو (به خیال خودش) می خواست به روز جهانی سامرا تغییر بده!!! حالا یکی نیست بگه چرا جمعه آخر ماه رمضان؟؟!!

      3- ایشون در سخنرانی های علنی شیعیان(مقلدینشون) رو به عمرکشون دعوت میکنند و در این باره هیچ حرفی هم از تقیه که اون هم از ارکان شیعی هست نمیزنند چرا که سخنرانی های علنی ایشون ذاتا منافی با تقیه است!!!!
      این در حالیه که وهابیت عناصر خودشون و حتی اهل سنت بی طرف رو با بهانه ی اینکه شیعیان در روزهایی مثل عمرکشون یا عایشه کشون بدترین توهین ها رو به بزرگان دینی اونها انجام می دن تحریک به اقدامات سلبی و بمبگذاری علیه شیعیان اقلیت می کنند....اونوقت شیعه های برائی و طرفدار شیرازی میگن ربطی به عمرکشون و عایشه کشون نداره....

      اگه خودتون رو جای اهل سنت ملایم بذارید و تهمت زنا به عایشه رو از سمت شیعه ها دریافت کنید چگار می کنید؟؟؟...صادقانه جواب بدید!!!

       در ضمن دوست عزیزی که میگی عمرکشون از زمان صفویه بوده! ما مذهبمون رو از ثقلین(قرآن و عترت) میگیریم نه صفویه!!!

  2. فریبرز
    بدون تعارف باید بگم که نوی این موضوع که گردادنندگان این وبلاگ شیعه باشن شک دارم..خدا کنه شک من اشتباه باشه..
    • ۲۴ شهریور ۹۴، ۰۳:۴۲
      بله ما شیعه صادق شیرازی نیستیم که مخالفامون رو از تهمت به شیر مادرشون یا لقمه پدرشون بترسونیم

      ما شیعه صادق آل محمدیم که چهار هزار شاگرد سنی داشت ولی به هیچ کدومشون فحش نداد و دامان مادرشون رو لکه دار نکرد
      ما شیعه علی ع هستیم که وقتی به عدد انگشت دست شیعه وجود نداشت با لشکری از اهل سنت به جنگ بنی امیه و عمروعاص می رفت


      امثال معاویه لع و داعشی ها از بودن شیعیانی مثل مقلدین  صادق شیرازی فوق العاده خوش حال میشن!!
      بی تعارف میگم
      وهابیت، انگلیس و آمریکا به شما افتخار میکنند..
  3. فریبرز
    این نظر توهست و نظر تو هم 2دوزار ارزش نداره..هروقت مراجع و علما و بزرگان اینجوری گفتن درسته..حرف تو ارزش و اعتباری نداره...ادمهایی مثل شما احمق هستین و بازیچه حکومت ها هستین..میریبن شعار میدین و میگین مرگ بر امریکا میگین مرگ بر انگلستان اما در نهایت جمهوری اسلامی با این کشورها به توافق و تفاهم میرسه..احمق اونیه که میگه مرگ بر انگلستان درحالی که رئیس جمهور کشورش از توی انگلستان درس خونده و مدرک گرفته...بالاخره ما فهمیدیم غرب و اروپا خوب هستند با بد هستند..اگرامریکا و انگلیس بد هستند از همین اینترنت و کامپیوتر هم نباید استفاده بکنی چون همینها هم از اون طرف اومده و محصولات اونها هست..وقتی انقدر از اون کشورها بدت میاد طبیعیه که نباید از محصولاتشون استفاده کنی..احمق کسیه که میگه مرگ بر امریکا اما از محصولات اون کشور استفاده میکنه..یعنی شماها
  4. فریبرز
    چرا  هیچکدوم از کشورهای سنی و عربی چیزی به اسم هفته وحدت ندارن..چرا اونها انقدر از وحدت و تقیه و این چیزها حرف نمیزنن..چرا اونها اعتقادات و اصول خودشون رو زیر پا نمیذارن..وقتی که فقط توی این کشور این بحثها مطرح میشه این شائبه به وجود میاد که ایران از کشورهای عرب و سنی میترسه و با مطرح کردن این حرفها میخواد به نوعی باج بده و دل اونها رو به دست بیاره..درمورد کشورهایی که بمب اتم دارن نباید تقیه یکنیم اما درمورد کشورهایی که همه اصول و اعتقادات ما رو زیرپا میذارن و باید تقیه کنیم...
    • ۷ آذر ۹۶، ۰۱:۳۹
      امام علی علیه السلام به خاطر حفظ وحدت مسلمین و گرفتار نشدن اسلام در جنگ داخلی سکوت کردند و از خون حضرت زهرا س و حضرت محسن ع گذشتند و پیگیر قصاص نشدند..

      لذا همینجا رسما اعلام می‌کنیم که « ما شیعیان علی علیه السلام هستیم و در مورد وحدت اسلامی طبق سیره ی ایشان رفتار می‌کنیم نه طبق سیره ی حکام عربی و یا خلفای اهل سنت»
  5. فریبرز
    قبلا گفتم 100بار دیگه هم میگم.اگر ایت الله شیرازی سال  89توی قم با رهبر دیدار میکرد و یا بعد از عمل ایشون میرفت ملاقات به بیمارستان و یا نماینده میفرستاد این حرفها مطرح نمیشد..
    • ۷ آذر ۹۶، ۰۱:۳۶
      جهت اطلاع شما عزیز:

      جریان شیرازی ها از چهل سال پیش دشمن مقاومت اسلامی و انقلاب ایران بودند به عنوان مثال
      1- امام خمینی ره طی فتوایی دادن هر گونه وجه شرعی به حوزه علمیه ی زینبیه در شهر دمشق را حرام اعلام کردند. حوزه ی علمیه ی زینبیه ی دمشق پایگاه اصلی تولد و رشد و نمو جریان شیرازی تحت رهبری سید حسن شیرازی برادر بزرگتر صادق شیرازی است که علیه امام خمینی ره، جبهه ی مقاومت لبنان (امام موسی صدر) و شهیدان جنگ تحمیلی فعالیت های مشکوکی می‌کردند.
      2- شهید چمران در خاطراتش از دشمنی شیرازی ها با امام موسی صدر سخن به میان آورده و گفته: آنها (پیروان سید حسن شیرازی) شهیدان مارا مسخره می‌کنند و می‌گویند شهید نیستند!!
      3- حصر خانگی سید محمد شیرازی به دلیل صادر کردن بیانیه و اخلال در فرمان جهاد امام خمینی ره مبنی بر جنگ با رژیم بعث نیز از نمونه های بارز دشمنی دیرینه ی شیرازی ها با مقاومت و انقلاب اسلامیه

  6. حامد
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    لعنت بر هر کسی منکر لعن میشه احمق های نفهم گور **** * **** ****** آتش از یه عده سنی میترسین همین ترس ها بود امیرالمومنین رو تنها گذاشتن ترس از جان خاک بر سر شیعه ای که حق رو میپوشانه و به کمک حق نمیره از کی تا حالا **** پیر خرفت گور به گور شده حجت ما عیدالزهرا باید باش عمر کشون باید باش لعن و سب باید باش غلط میکنه و ملعون و حرام خوار است کسی که منکر لعن اهل سقیفه است 
    • ۷ آذر ۹۶، ۰۱:۲۱
      توهین شما به آیت الله بهجت و  در کل به مرجعیت شیعه بنده رو یاد اوایل گسترش وهابیت در بین اهل سنت میندازه
      جزو اولین اقدامات وهابیت توهین به علمای منطقی و میانه روی اهل سنت به بهانه ی سازش با شیعیان بود.
      به هر حال از به نمایش گذاشتن تربیت خانوادگی خودتون ذیل توجه به مطالب سایت غدیریون متشکرم ولیکن بهتره عقده ها و فحاشی هاتون رو در فیس بوک یا گروه های برائی تلگرام خالی کنید!!
      یاعلی 
      التماس دعا
  7. سلام
    حامد جان دین ما دین توهین افراط وتفریط نیست شیعه یعنی اعتدال وپیروی از علی و حسن وحسین والا نابود می شویم
  8. لعنت بر جبت و طاغوت
    لعنت بر جبت و طاغوت ۰۹ آذر ۹۶ ، ۰۱:۱۴
    اول از همه این که لعن کنیم و سب کنیم دشمنان و قاتلان و بدعت گزاران دین را جز اساس ایمان است و در ان شکی نیست و هر مرجعی این را میداند و حال اینکه یک سرس سنی از مراجع بپرسند ایا در خفا میشود لعن کرد که حرف چرتی است چون نمیشود گفت در خبا انجام دهید اینها بدیهی است و اما من نه طرفدار سید صادقم نه چیزی ولی لعن علنی جایز نیست خفاا
    و اینکه عده ای حرف وحدت را میزنند اگر کمی مطالعه داشته باشند میفهمن خدا و پیامبرمان با اهل سنت مشترک نیست و در اسم مشترک اند و ما به این دلایل باید سکوووت کنیم حالا سوال حتی اگه سید صادق  درست نباشه ایشون در ظاهرم اسم مرجع شیعه رو ید میکشن و اول وحدت بین شیعهه واجبه بعد اهل سنت پس سکووووت
    بعدشم ما جای خوا نیستیم قضاوت کنیم انقدری بگم سعی کنید وارد مسائل سیاسی نشید چون اگه مدرک وقعا وجود داشت بر اشتباه بودنن ایت لله سیستانی در عراق بیکار نیستند و میتوانند رسوا کنند پس جای خدا نشینیید و حد اقل کاری که میخاید بکنیید به دلیل وحدت بین شیعه سککووووت!!!!
    • ۹ آذر ۹۶، ۰۳:۱۸
      با سلام
      دیدگاه شما با عنوان «وحدت اسلامی یا وحدت شیعی؟!» در بخش مناظرات منتشر شد.
      برای بازدید و یا پاسخگویی به لینک زیر مراجعه کنید:

  9. جواد
    صادق شیرازی مرجع نمای بی بصیرت و ساخته ی دستهای کثیف انگلیسی هاست که با لعن و توهین به مقدسات برادران اهل سنت آتش بیار معرکه شده و قربةالی الشیطان علنا به مقدساتشون توهین میکنه در صورتی که اگه حتی یک نگاه به قرآن می انداخت، میدید که خداوند فرموده: به مقدسات حتی کفار توهین نکنید، مبادا اونا هم از روی نادانی وجهالت به مقدسات شما توهین کنن(انعام،۱۰۸)
    این آقا و پیروانش فکر نمیکنن که توهین به برادران اهل تسنن باعث میشه که اونا هم متقابلا از روی جهالت به مقدسات شیعه توهین کنن و حتی باعث فتنه بشن.!!
    حتی اهل بیت هم که ماباید پیرو اونا باشیم فرمودن: به مقدساتشون توهین نکنید، در تشییع جنازه شون شرکت کنید، به عیادت مریضاشون برید و حتی در نماز جماعتشون شرکت کنید.

    آیا ماباید پیرو خدا واهل بیت باشیم یا پیرو مرجع نمای انگلیسی؟؟!!
    انا هدیناه السبیل اما شاکرا و اما کفورا.
  10. حمید
    چقدر بدبخت شدیم ک ب نسل عمرو عثمان اون حروم زاده ها بگیم برادر نه اقا جون سید صادق شیرازی درست میگه ما شیعه هستیم بغض مادرمون حضرت زهرا داره خفمون میکنه تا دنیا دنیاست ما برادری بنام سنی نداریم و لعنشون میکنیم تا اقا امام زمان تشریف بیارن انتقام خون مادرو بگیریم
    • ۳ شهریور ۹۸، ۰۸:۱۳
      داستان اون زنی رو که امام علی علیه السلام توی کوچه و توی هوای گرم زنبیلش رو براش میبره خونه شنیدید؟ وقتی میرسه به خونه‌ی زن، میفهمه بیوه است با چندتا بچه‌ی یتیم.. می‌پرسه شوهرت کجاست. اون زن شروع میکنه به امام علی ع فحاشی کردن و میگه علی شوهرم رو فرستاد به مرزهای جنگی و شهید شد ولی خودمون رو به حال خودمون رها کرد..

      از نظر شما شیعیان صادق شیرازی اون زن ناصبیه و دشمن مولا علی علیه السلام
      ولی مولا تا چند وقت بهشون رسیدگی می کنه در حالیکه زن نمیدونسته ایشون همون خلیفه ی مسلمین هستند تا اینکه همسایه‌شون امام رو میشناسه

      وقتی زن خجالت میکشه که نادانسته به ایشون فحاشی کرده امام علی ع برعکس از اون زن حلالیت میطلبه و خودش رو مستحق آتش میدونه

      علی علیه السلام کسیه که بر سر کشته‌های دو طرف جمل گریه می کنه و افسوس میخوره چون خودش رو ولی امر قاتل و مقتول میدونه... ولی امر کل مسلمین جهان اعم از شیعه و سنی می دونه مثل پدری که همه بچه‌های خوب و بدش رو دوست داره و برای سعادت همه شون تلاش میکنه

      خاک بر سر  امثال تو و صادق شیرازی که هنوز نفهمیدید شیعه بودن یعنی چه... خاک بر سر کوردلی تون



      حضرت زهراء طعام افطاری خودش و بچه هاش رو به کیا انفاق می‌کنه؟؟؟؟؟

      به اسیری که تا دیروز دشمن پدرش بوده
      به یتیمی که معلوم نیست باباش کجا کشته شده
      به فقیری که قطعا از شیعیان امام علی ع نبوده چون شیعیان آقا شناخته شده بودند و لازم نبوده گدایی کنند.

      و این است شیعه‌ی ابلهی که فکر کرده چون شیعه از توی کمر باباش زده بیرون باید در دنیا و آخرت سعادتمند باشه در حالیکه این همون حرف یهوده که می‌گفت بهشت برای ماست و خدا در قرآن جوابشون رو داده


  11. آیه
    با سلام
    متاسفم براتون که روز به روز گمراه تر میشین دقت کردین ایران رو به کشور بت پرستا تبدیل کردین .ایتقد حدیث دروغ تحویلتون دادن خودتون هم باورتون شده چیزی به اسم شیعه وجود داره.حضرت علی دخترش کلثوم رو که دختر فاطمه هم بود بعد مرگ حضرت فاطمه به عقد حضرت عمر درآورد .خود حضرت علی اون دنیا پیش قدم میشه شماهارو بندازه تو آتش جهنم .خدا به راه راست هدایتون کنه
    • ۲۳ تیر ۰۰، ۰۱:۲۶
      سلام
      اینکه حدیث جعلی در منابع شیعه و سنی وجود داره قطعیه
      اما اینکه می فرمایید چیزی به نام شیعه رو ما درست کردیم خیر؛ چون در منابع اهل سنت هم آمده که پیامبر ص یاران امام علی ع رو شیعه خطاب کرده

      اینکه امام علی ع دختر خودش رو به عقد عمر درآورده رو هم بین خود شیعیان اختلافه و ما منکر صددرصدیش نیستیم همونطور که نمی تونیم منکر باشیم امام علی ع از عثمان دفاع کرده و در نهج البلاغه هم این رو گفته ولی فقط منکرش نیستیم نه اینکه بگیم همچین اتفاقی افتاده چون تاریخ دیوار به دیوار تاریکی داره و خیلی چیزها معلوم نیست

      تنها چیزی که قطعیه و معلومه اینه که حضرت زهرا س تا روزی که زنده بود با ابوبکر بیعت نکرد و بنا به گفته خود ابوبکر از ایشون ناراضی بود.

      ما از افراط چه به شکل سنی وهابی و یا شیعه انگلیسی بیزاری می جوییم و ملاکمون رو امام علی ع و حضرت مهدی عج میدونیم. این دو بزرگوار مورد توافق شیعه و سنی است و هر دو در سپاهشون شیعه و سنی حضور داشته اند و خواهند داشت.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی


بسم الله الرحمن الرحیم
در راستای تجمیع فعالیت‌های سایبری علیه تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
اولین پرتال و شبکه اطلاع‌رسانی با رویکرد معرفی سایت‌ها، وبلاگها و صفحات اجتماعی مرتبط با موضوعات تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
افتتاح شد.

جنبش مبارزه با تشیع انگلیسی

امام خامنه ای
سید حسن نصرالله
آیت الله مکارم شیرازی
حسن رحیم پور ازغدی
آیت الله محسنی اراکی
حجت الاسلام ناصر رفیعی
دکتر علی اکبر رائفی پور
حجت السلام پناهیان
آیت الله روح الله قرهی