سیاست های قوم گرایانه الحسینی در کنار روابط تنگاتنگش با جریان های لندن نشین
۱۱ مهر ۹۴ ، ۰۳:۲۶
۰ نظر اشتراک گذاری

سیاست های قوم گرایانه الحسینی در کنار روابط تنگاتنگش با جریان های لندن نشین

فرهنگ نیوز: سیاست های قوم گرایانه الحسینی در کنار روابط تنگاتنگش با جریان های لندن نشین و معرفی منافقین به عنوان آلترناتیو جمهوری اسلامی، تردیدی در وجود روابط پیدا و پنهان این مرجع خود خوانده تشیع لبنانی با سرویس های امنیتی بیگانه جهت تضعیف مقاومت نمی گذارد.
 نام سید محمد علی الحسینی اگرچه با وجود بزرگانی در حوزه های علمیه قم و نجف اشرف برای بسیاری از شیعیان جهان ناشناخته است، اما این ظاهرا روحانی جوان پله پله مراحل شهرت در زادگاهش می پیماید. شهرتی که بیش از آن که مبتنی بر کسب علوم دینی باشد، مدیون حمایت های مالی برخی دشمنان مقاومت در لبنان و فلسطین می باشد. دشمنانی که تاب ایستادگی در برابر مقاومت را نداشته و  با پرورش عناصری هم چون الحسینی در پی ایجاد شکاف میان امت اسلامی و شیعیان بر آمده اند.
پیرو سخنان اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت ایجاد وحدت میان شیعه و سنی و  هم چنین پرهیز از افکار انحرافی اسلامی و قرائت های منتسب به اسلام آمریکایی چه از سوی اهل تسنن و چه شیعیان بر آن شدیم به بررسی زندگی و فعالیت سید محمد علی الحسینی بپردازیم.

محمد علی الحسینی در جنوب لبنان به دنیا آمده و در ابتدای جوانی اش به جنبش حزب الله می پیوندد.

محمد علی الحسینی کیست؟

وبسایت وابسته به الحسینی با به کار مدام عباراتی هم چون مرجع عالی قدر شیعه و علامه در رابطه با زندگی و فعالیت های او چنین نوشته است: «علامه سید محمد علی حسینی، اهل کشور لبنان هستند و سال هاست که با تلاش فراوان و تحمل سختی های زیاد، برای اصلاح دنیای اسلام و عرب فعالیت می کنند. ایشان تجربیات و آگاهی های وسیعی در مسائل دینی، سیاسی و اجتماعی دارند و بیش از هفتاد کتاب در موضوعات اسلامی، سیاسی، تاریخی، اخلاق، فقه و معارف دینی نوشته اند. برخی از این کتاب ها به زبان انگلیسی ترجمه شده اند.»

وفاداری محمد الحسینی به حزب الله دیری نپایید و در مدتی اندک وی به یکی از سرسخت ترین دشمنان مقاومت و نظریه ولایت فقیه تبدیل گردید.

به نوشته ی سایت وابسته به الحسینی: « ایشان ضمن دفاع از سیاست های آزادی خواهانه، همواره مخالف خشونت گرایی بوده اند و اعتدال دینی را ترویج و تبلیغ می کنند. ایشان معتقد به گفتگو و تفاهم برای رعایت مصالح تمام گروه های مختلف هستند و در این زمینه اقدامات ارزنده ای انجام داده اند. به همین دلیل نزد علمای دینی و شخصیت های سیاسی از جایگاه و احترام ویژه ای برخوردارند.»

 در پایان معرفی وی آمده است: « علامه سید محمد علی حسینی بعنوان یک شخصیت برجسته ی دینی - سیاسی، به دعوت سیاست مداران و شخصیت ها و انجمن های دینی فرهنگی، برای شرکت در گفتگوها و کنفرانس های بین المللی به کشورهای متعددی از جمله به عربستان سعودی، بحرین، کویت، عراق، اردن، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، آلمان، دانمارک، سوئد، بلژیک، و ترکیه سفر کرده اند. ایشان اخیرا با حضور در کنفرانس «علما و خطیبان» در بحرین حضور یافتند و سخنرانی افتتاحیه این کنفرانس را به عهده گرفتند.»

با جدایی الحسینی از  حزب الله مکررا شاهد حضور او در رسانه های غربی و مرتجع عربی و موضع گیری وی بر علیه جمهوری اسلامی ایران، اصل ولایت فقیه و جنبش مقاومت حزب الله در لبنان بوده ایم.

از عضویت در حزب الله تا ضدیت با مقاومت

سید محمد علی الحسینی در ابتدای جوانی هم چون عمده شیعیان جنوب لبنان به سازمان نظامی حزب الله علاقمند شده و به عضویت آن در می آید. با گذشت مدت زمانی کوتاه وی با خروج از حزب الله مبادرت به تاسیس سازمانی جدید تحت عنوان المقاومة الاسلامیه عربی می نماید، سازمانی که نه تنها با خط حزب الله همسو نبوده بلکه عمدتا با تکیه بر مبانی پان عربیسم شدیدا به تقبیح عملکرد حزب الله می پردازد. به گفته ی شماری از آگاهان به مسئله لبنان، اتخاذ رویکردی ضد مقاومت آن هم از سوی طلبه ای شیعی و با وجود تمامی مخاطراتی که جامعه لبنان و به ویژه شیعیان را تهدید می نماید غیر منتظره به نظر آمده و برخی اذهان را به سوی ارتباط گیری این علامه تازه به دوران رسیده به سرویس های بیگانه سوق داده است.

حمله به نظریه ولایت فقیه همواره جزو اساسی ترین سخنرانی ها و مقالات این شیخ بریتانیایی می باشد.

بازداشت الحسینی در سال ۲۰۱۱ توسط دستگاه های امنیتی لبنان  و اتهام جاسوسی وی برای رژیم صهیونیستی از میزان تردیدها درباره ی چرایی سیاست های ضد مقاومت از سوی او کاست. با این حال او با تاسیس گروهی نظامی که مدعی است که ۱۵۰۰ تن در آن عضویت دارند، خود مجزا از حزب الله گروه نظامی برای رویارویی با رژیم صهیونیستی دانسته است. ادعایی که هم از لحاظ محتوا و هم واقعیت پوچ به نظر می آید. در عمده تصاویر منتشر شده از سوی الحسینی، بیشترین نفرات تابع او را می توان چندین نفر ارزیابی نمود!

الحسینی در مقطعی در  سال ۲۰۱۱ و به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت شد.

گفتنی است که نیروی چند نفری تحت امر وی برای نشان دادن جدی بودن خود در مواجهه با اسرائیل، در اوایل سال ۲۰۰۹چند موشک کاتیوشا به خاک فلسطین اشغالی پرتاب کردند که هیچ هدفی را مورد اصابت قرار نداد!

سید محمد علی الحسینی روابط حسنه ای با طیف شیرازی ها در لندن داشته و در سخنانش از آن ها مکررا تمجید می نماید.

ضدیت با ولایت فقیه و حمایت از مریم رجوی

سید محمد علی الحسینی که مریدان اندکش او را علامه و مرجع می نامند، بارها مواضع شدیدی را بر علیه اصل ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اتخاذ نموده است. او در تلاشی ناکام جهت ضربه زنی به نیروهای وفادار به مقاومت در لبنان دائما بر طبل منازعات قومی کوفته و خواستار عدم تبعیت اعراب (منظور شیعیان لبنانی) از عجمان (منظور ایران) شده است.

سید محمد عی الحسینی دائما از سوی وفادارانش با نام های جعلی مرجع تقلید و علامه خطاب می شود. تصویر فوق یکی از صفحات وابسته به الحسینی می باشد.

اوج اظهارات قوم محورانه و بزرگ نمایی از چنین شخصیتی را به وضوح می توان در اظهارات حامیانش مشاهده نمود. وب سایت الحرف از حامیان الحسینی می نویسد: « علامه سید محمد علی حسینی دبیرکل شورای اسلامی عربی در لبنان شخصیتی است که به دلیل افکار روشنگرانه اش مخالف ولایت فقیه است و آن را مانعی برای اراده و آزادی مسلمانان می داند. علامه حسینی به عنوان یک عالم دینی، معتقد به آزادی عقاید انسان هاست. وی همچنین یک شخصیت برجسته عربی است که مرجع دینی و سیاسی اجتماعی شیعیان عرب نیز هست. او آن ها را در  مسیر زندگی اجتماعی خویش و تشخیص مصالح شیعیان رهبری می کند.»

الحسینی مجاهدین خلق (منافقین) را شایسته ترین گروه برای حکومت در ایران می داند. وی بارها به تمجید از این گروه تروریستی پرداخته و در اعتراض به اخراج منافقین از کمپ اشرف اعتراض نمود.

محمد علی الحسینی در رابطه با نظریه ولایت فقیه صراحتا می گوید: « کسانی که ماهیت حقیقی نظام ولایت فقیه را نمی شناسند شاید بر اثر تبلیغات آن تصور کنند که نظام ولایت فقیه مبتنی بر شورا و دمکراسی است و حقوق ضروری انسان ها را رعایت می کند. اما اگر خوب بررسی کنیم درمی یابیم که تصویری که ولایت فقیه از خود نشان داده است تصویر دروغینی است برای فریب افکار عمومی.»

الحسینی از طرفداران پروپاقرص شبکه منافقین موسوم به سیمای آزادی تلوزیون مقاومت ایران بوده و مدام به مصاحبه با آن می پردازد.

شیخ الحسینی که به داشتن ارتباط گسترده با رژیم سعودی و دریافت حمایت های مادی گسترده از آن شهره است یکی از خطرات اساسی نظام ولایت فقیه را تبدیل رهبری آن از فرد به افراد تحت عنوان شورای رهبری دانسته و می گوید: «این طرح که توسط رفسنجانی ایجاد شده نتیجه اش تسریع سقوط نظام ولایت فقیه خواهد بود. نگرانی رفسنجانی از دوران بعد از (آیت الله) خامنه ای برای جایگاه خودش است او می خواهد این امکان را به مجلس خبرگان بدهد که در صورت عدم تعیین شخص واحد برای ولایت فقیه این منصب را به شورای رهبری بسپارد. او در مصاحبه با روزنامه جمهوری گفته است کسی را سراغ ندارد که شایسته مقام ولی فقیه باشد و باید رهبری در دست چند نفر باشد به اسم هیئت فقها. بعد از مرگ (امام) خمینی نیز قرار بود سه نفر (آیات عظام) خامنه ای، اردبیلی و مشکینی شورای رهبری را تشکیل دهند ولی این طرح رای کافی نیاورد.»

الحسینی در دیدار با مشاور ارشد سارکوزی رئیس جمهور وقت فرانسه.

الحسینی در ماه های فتنه نیز به وضوح به حمایت از فتنه گران پرداخته و خواستار ساقط شده نظام جمهوری اسلامی است وی در آن مقطع صراحتا می گوید: « ....(مردم ایران) ما شما را فرا می خوانیم تا برای نابودی نظام ولایت فقیه، به هر شکل و با هر طریق ممکن بپا خیزید . و این یک فریضه واجب و شرعی است، به درستی که آزادی شما از قید اسارت و زندان ولایت فقیه در ایران و عواملشان در لبنان، سوریه، عربستان، بحرین، کویت، امارات، قطر و یمن و عراق همانا وظیفه ای است که بر دوش خود شماست و نباید منتظر بمانید. و اکنون مناسب ترین زمان برای انجام این مهم فرا رسیده است.»

علامه خود خوانده لبنانی در ماه های پس از فتنه ۸۸ بارها از ایرانیان خواسته بود با شورش در خیابان ها زمینه ساقط شدن نظام اسلامی در ایران را فراهم آورند.

الحسینی علاوه بر ضدیت با جمهوری اسلامی و ولایت فقیه به داشتن مواضعی در حمایت از سازمان تروریستی مجاهدین خلق (منافقین ) شهره بوده تا آن جا که آن ها را بهترین افراد برای حکمرانی بر ایران می داند. الحسینی در رابطه با موقعیت کنونی عناصر منافق مستقر در کمپ لیبرتی واقع در حواشی بغداد می گوید: « قضیه اشرفی ها، قضیه ای مربوط به مجموعه ای از پناهندگان یا فعالین سیاسی نیست. بلکه قضیه ای بسیار مهمتر، عمیقتر، گسترده تر و بزرگتر است. قضیه اشرفی ها قضیه ی آینده مردم ایران و آینده حکومتی است که حقوق این مردم را پایمال کرده و آن ها را زیر ستم قرار داده است. قضیه اشرفی ها همچنین قضیه ی یک جانشین شایسته سیاسی فکری و اجتماعی برای نظام ولایت فقیه است. به همین دلیل نظام ولایت فقیه اهمیت بسیار خاصی به اشرفی ها می دهد و تمام امورشان را زیر نظر دارد. زیرا مطمئن است که رابطه ی آن با اشرفی ها رابطه ی مرگ و زندگی است. رابطه ی بودن و نبودن. رژیم می داند و حتی یقین دارد که  اشرفی ها در مسیری گام برمی دارند که انتهای آن سرنگونی نظام ولایت فقیه خواهد بود. آن ها یک نظام سیاسی که تمامیت مردم ایران و حقوق و مطالبات آن را در بر خواهد گرفت مستقر خواهند کرد.»

از نگاه الحسینی، مریم رجوی و گروه تحت امرش شایسته ترین افراد برای اداره ایرانند.

وی در جای دیگری مدعی می شود که: «نظام ولایت فقیه در حال فروپاشی است و خورشید آزادی مردم ایران توسط شورای ملی مقاومت به رهبری خانم مریم رجوی طلوع خواهد کرد. کشورهای عربی به استقرار و امنیت می رسند و دخالت های نظام ولی فقیه و تهدید صدور ارتجاع شوم آن به منطقه قطع خواهد شد.»

وی صراحتا می گوید: «ما از تمام کشورهای عربی دعوت می کنیم تا شورای ملی مقاومت (منافقین) را بعنوان نماینده مشروع ملت ایران به رسمیت بشناسند و با ایجاد دفاتر آن در کشورهای خود برای مقابله با نظام ولایت فقیه با این مقاومت همکاری نمایند.»

دمیدن بر نزاع های قومی و تلاش برای شکاف میان عرب زبانان جنوب ایران با دولت مرکزی همواره مد نظر الحسینی بوده است. به واقع را بیش از آن که بتوان یک تحصیل کرده علوم دینی دانست، می توان مروج اندیشه پان عربیسم دانست.

حمایت از منافقین و تعیین آن ها به عنوان جانشینان آتی جمهوری اسلامی به قدری خیال پرورانه و دور از ذهن به نظر می آید که حتی شماری از رهبران ایالات متحده نیز بدان اعتراف نموده اند، آن جا که از فقدان آلترناتیوی برای نظام معترفند.

الحسینی روابط حسنه ای با دولت سعودی داشته و مدام به تمجید از رفتار وهابی ها با شیعیان شرق عربستان پرداخته و حکام این کشور را خادم حرمین الشریفین می نماد. تصویر فوق الحسینی را در مکه مکرمه نشان می دهد.

وی در ادامه افاضات خویش خواستار مراقبت هر چه بیشتر آمریکایی ها و دولت حیدر العبادی از منافقین شده و می گوید: « حکومت العبادی و آمریکا و سازمان ملل و همچنین اتحادیه اروپا باید متوجه باشند که رژیم ایران ممکن است دوباره به اشرفی ها حمله کند. این چنین جنایتی برای رژیمی که سابقه ی کشتار بیش از ۱۲۰ هزار تن از اعضا و هواداران سازمان مجاهدین خلق و مقاومت ایران را در پرونده خود دارد چیز غیر عادی و جدیدی نیست. محاصره اشرفی ها به خصوص محاصره پزشکی آن ها یک اقدام ضد بشری و غیرقانونی است و با ابتدایی ترین مبانی حقوقی دین اسلام مغایرت دارد. این اقدامات غیرانسانی از تهران برنامه ریزی می شوند. ما از آقای حیدر العبادی نخست وزیر عراق می خواهیم که برای رفع محاصره لیبرتی اقدامات بسیار فوری انجام دهند.»

پیام الحسینی به شماری رهبران یهودی و تاکید بر خشونت آمیز بودن بخش هایی از دین: «ما خاخام های یهودی و علمای اسلام (شیعه و سنی) را دعوت می کنیم که متون دینی که به خشونت میان ادیان منجر می شود را کنار بگذارند زیرا این متون دینی خشونت آمیز از سلاح هسته ای هم خطرناک ترند.»

به گذشته تان برگردید!

محمد علی الحسینی به طور مدام در سخنانش تلاش می نماید که میان ارتباط ایدئولوژیک و گاها ارگانیک جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام با مسلمانان و به ویژه شیعیان شکاف ایجاد نماید. وی در یکی از سخنان خود صراحتا اظهار داشته است که: «ما از شیعیان بخصوص در بحرین و عراق و سوریه و یمن و لبنان می خواهیم نگاهی به گذشته و دوران قبل از حاکمیت ولایت فقیه بکنند. آیا در آن زمان مشکلات و بحران های امروز را داشتند؟ دلیل تظاهرات مناطق جنوبی عراق که عمدتأ شیعه هستند چیست؟ آیا اوضاع عراق و لبنان قبل از روی کار آمدن نظام ولایت اینچنین وخیم بود؟»

حضور در کنار اشخاص سرشناس و مورد وثوق عموم مسلمانان در گذشته همواره مورد سو استفاده کنونی الحسینی قرار گرفته است.

اشاره به وضعیت شیعیان منطقه پیش از ظهور و بروز عینی اندیشه ولایت فقیه در حالی است که شیعیان بحرین با وجود آن که اکثریت جامعه را تشکیل می دهند در طول پنج دهه گذشته از کمترین حقوق ابتدایی شان محروم بوده و عملا تحت سیطره مطلق دیکتاتورهای وابسته به آل سعود قرار داشته اند. شیعیان عراق نیز دهه ها توسط حکومت دیکتاتوری بعثی حاکم بر عراق سرکوب شده تا آن جا که در قیام ابتدای دهه نود میلادی ده ها هزار شیعه کشته شدند و آیا غیر از این است که تا پیش از تاسیس سازمان حزب الله در لبنان، بخش عمده ای از این کشور تحت اشغال صهیونیست ها قرار داشت و جز این است که تا پیش از وقوع انقلاب اسلامی در ایران و اثرگذاری بی نظیر عناصری چون امام موسی صدر و شهید مصطفی چمران مردمان شیعه حتی در این کشور بسان شهروند درجه چندم محسوب نشده و مدام از سوی صهیونیست ها، مارونی ها، کاتولیک ها، سنی ها و دروزها سرکوب می شدند.

محمد علی الحسینی در لندن.

الحسینی در جایی دیگر مدعی می شود: «به خودتان و به ملت تان برگردید. طرفدار سرزمین و مردم خود باشید و در استقرار امنیت و آرامش به آن ها کمک کنید و دیگران را از نزدیک شدن به نظام ولایت فقیه پرهیز دهید. و از خداوند عز و وجل به خاطر وجود نعمت امنیت و آرامش در کشورهای تان سپاس گزاری کنید. امیرالمومنین علی علیه السلام فرموده اند:سلامتی و امنیت، دو نعمت بزرگی هستند که اغلب فراموش می شوند.»

الحسینی در جایی خطاب به شیعیان منطقه القطیف عربستان سعودی می گوید: «برداران به هوش باشید، کشور سعودی وطن شماست … این کشور سرزمین حرمین شریفین است.» وی ضمن هشدار نسبت به طرح های ارائه شده برای مقابله با عملیات تروریستی در مناطق شیعه نشین سعودی، گفت:« هر طرحی که از سوی رژیم ولایت فقیه یا وابستگان خارجی آن برای منطقه القطیف ارائه شود، از جمله تجزیه یا دعوت به تشکیل کمیته های مردمی خطری بزرگ به شمار می آید.»

الحسینی در حالی مردم قطیف را به تبعیت از خادم حرمین الشریفین دعوت می نماید، که سعودی ها حکم اعدام رهبر شیعیان عربستان را صادر نموده اند. تصویر فوق شیخ نمر الباقر النمر را نشان می دهد.

الحسینی شیعیان القطیف را به همکاری با وزارت کشور سعودی فراخوانده و خطاب به آن ها می گوید که امنیت سعودی بر عهده همه است و شما شهروندان این کشور هستید. روحانی معروف شیعه لبنان، مردم القدیح در سعودی را به نپذیرفتن دعوت های مشکوک از سوی نصر الله فراخواند و خطاب به آن ها گفت: «این مسئولیت تاریخی شماست کسانی که شما را به تشکیل کمیته های مردمی فرا می خواند، به دنبال نابودی شما هستند… آن چه که لازم است انجام دهید، همکاری با دولت است.»

الحسینی در مصاحبه با روزنامه روزنامه عکاذ چاپ عربستان عامل جنگ های فرقه ای در منطقه را نظام ولایت فقیه می داند.

نگاهی به تحولات تاریخی و سیاسی شیعیان موجود در عربستان به وضوح گواه دروغ بودن اظهارات الحسینی و امثال او می باشد. چرا که شیعیان سعودی با وجود دارا بودن بیست درصد جمعیت این کشور و استقرار در مناطق عمدتا نفت خیز شرق، در وضعیت بغرنج اقتصادی به سر برده و حتی در اجرای مناصب اعتقادی خویش نیز با محدودیت های بی شماری روبرو اند. حملات مکرر به حسینیه ها و بمب گذاری ها پی در پی در همین راستا ارزیابی می شود. هم اکنون شیخ نمر الباقر نمر رهبر شیعیان سعودی در شرف اعدام از سوی آل سعود قرار دارد.

الحسینی مدام با حضور در رسانه های بیگانه به اتخاذ موضع بر علیه جمهوری اسلامی و ولایت فقیه می پردازد.

برآورد خط سیاسی که مدام از سوی الحسینی و اطرافیانش بیان می شود بی گمان مجزا از خواسته ی استکبار جهانی، امپریالیسم و صهیونیست ها نمی باشد چرا که این نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است که در طول چند دهه اخیر بسان دشمن اول نظام سلطه منافع قدرت های بین المللی را به خطر انداخته است. حال بایستی از الحسینی و حامیانش پرسید آیا غیر از این است که عناصر وابسته به جمهوری اسلامی هم چون انصارالله در یمن، حکومت بشار اسد در سوریه، حماس و جهاد اسلامی در باریکه ی غزه، وفاداران به اندیشه امام راحل در عراق و رزمندگان حزب الله در لبنان همگی در خط مقاومت بر علیه دشمن صهیونیستی بوده و دوام و بقای شان منافع آمریکا و استکبار جهانی را به خطر خواهد انداخت.

الحسینی در برلین.

او در عین اینکه فریاد وا اسلاما و اتحاد سر می‌دهد، در کتاب خود خلفای اهل تسنن را فحش و ناسزا می‌گوید اما زمانی که مقرری چربی توسط حکومت وهابی‌ها برای او برقرار می‌شود، در چاپ کتاب جدید خود تمامی فحش‌ها را حذف می‌کند. او خود را رهبری مذهبی می‌نامد که درد دین و کشورش را دارد اما از سویی سازمانی نظامی تاسیس می‌کند که به راحتی بتواند جاسوسی اسرائیل را انجام دهد. او خود را عالم می‌داند اما کتاب‌هایی که به نام خود به چاپ می‌رساند تماماً کپی برداری از کتب علمای بزرگ است،

الحسینی پیشتر و قبل از اعلام رسمی مواضعش بارها به قم آمده و ضمن تحصیل با شماری از علما و مراجع عکس انداخته است. تصویر فوق او را در کنار آیت الله عظما علی گرگانی نشان می دهد.

از زن باره گی علامه تا نفوذش در شبکه های اجتماعی

برآورد عمده حامیان و اطرافیان علامه دروغین نشان دهنده حضور فعال شماری از بانوان لبنانی می باشد تا جایی که محمد علی الحسینی هم چون معمر قذافی زنان زیبا را به عنوان محافظ خویش برگزیده است.

گفته می‌شود یکی از اهداف او از جذب زنان برای گروه کوچک و بی مقدارش استفاده‌های ابزاری از این زنان است، و عجیب است که در این خصوصیت شباهت زیادی به سرکرده فرقه منافقین (مسعود رجوی) دارد که نقطه ضعف عجیبی درمقابل زنان دارد و دربرابر آنها پاهایش سست می‌شود و عنان از کف می‌دهد. الحسینی برای پیشبرد اهداف خویش در این باره مدام از حقوق تضییع شده بانوان در کشورهای اسلامی دم زده و بر ضرورت تغییر نگاه از سوی مسلمانان نسبت به آنان تاکید نموده است.

نکته حائز اهمیت دیگر در رابطه با فرقه الحسینی آن که، رسانه ها و به ویژه شبکه های اجتماعی گسترده که بدون تردید مورد حمایت مالی رژیم اسرائیل و برخی مرتجعین عرب می باشند در فضای مجازی برای او تبلیغ کرده و مدام مخالفین را به استهزا گرفته و یا تهدید می نمایند.

نمونه ای از افاضات الحسینی در رسانه های سعودی ضد ایران.

پس از انتشار برخی اسناد در رابطه با اقدامات و جنایت های الحسینی توسط کانون هابیلیان که نمایندگی ۱۶ هزار خانواده قربانیان ترور در سطح کشور را بر عهده دارد، وفاداران مجازی این علامه قلابی به تاخت و تاز و هم چنین تهدید منتشر کنندگان پرداخته اند. مطالبی که در زیر  آمده عینا بر گرفته از تهدیدهای شخص الحسینی و وب سایت او می باشد که پیشتر در سایت هابیلیان منتشر شده است. مطالبی خشم آلودی که می توان آن را تا حد جنون تصور نمود.

«اگر خواهان گشودن آتش به سمت و سوی ما هستید، واکنش ما بسیار شدیدتر خواهد بود و شما عواقب آن را خواهید دید. نیم ساعت فرصت دارید که مطالب را از سایت تان بردارید والا به خدا سوگند یک جنگ رسانه‌ای تمام عیار را علیه شما آغاز خواهیم کرد و از بزرگتان شروع خواهیم کرد و کسی را مستثنی قرار نخواهیم داد و قضایای زیادی را علیه شما در رسانه‌های عربی منتشر خواهیم کرد.» مجلس اسلامی عربی.

«شما درهای جهنم را به روی خود باز کردید و مقاومت اسلامی و عربی و سیدش (علامه مجاهد حسینی!) را مورد حمله قرار دادید. هر کس به دنبال خوردن گوشت ما باشد دندان هایش را خورد خواهیم کرد و چشمانش را از جا در خواهیم آورد.» فرمانده مقاومت اسلامی عربی.
«به شما قول خواهیم داد که از کرده خود پشیمان خواهید شد و برای اولین بار تمامی مصالحتان در لبنان با خطر جدی مواجه خواهد شد.» واحد عملیات خارجی مقاومت اسلامی عربی.

طلبه ای که خود را مرجع می نامد

واکاوی در زندگی و عملکرد این طلبه جوان نشان می دهد که او علاقه وافری دارد که اطرافیان و دوست دارانش او را با صفاتی که فاقد آن است خطاب نمایند. علامه و مرجع اعلم شیعیان از جمله صفات فوق می باشد، این در حالی است کهتنها مدرک تحصیلی از این جاسوس لبنانی، تقدیرنامه‌ای است که نشان می‌دهد وی در سال تحصیلی ۸۱ – ۸۲ از طلبه‌های ممتاز مدرسه عالی فقه و معارف اسلامی در قم بوده است.

علامه خود خوانده در ترکیه.

از حمله به قاسم سلیمانی تا رد ویکیلیکس

محمد علی الحسینی در تمام زوایا و جهت گیری هایش تلاش نموده بر خلاف آن چه نفع عمومی مسلمانان و به ویژه شیعیان است موضع گیری نماید. به عنوان مثال و در اثنا حملات تکفیری های داعش به عراق که به سقوط موصل و شماری از شهرهای کلیدی  این شهر منجر گردیده بود و تنها این ایران اسلامی بود که به حمایت از دولت مرکزی عراق و اقلیم کردستان این کشور می پرداخت، الحسینی بلافاصله و با سخنانی کینه توزانه خواستار اخراج عناصر ایرانی و در صدر آن ها قاسمی سلیمانی از این کشور شده و جمهوری اسلامی را به ساختن مدلی نظیر ولایت فقیه در عراق متهم نموده است. این در حالی که نخست وزیر کنونی و پیشین عراق متفق القول ایران را بزرگترین حامی عراق در نبرد با داعش توصیف کرده و بر ضرورتتداوم این حمایت ها تاکید نموده اند.

الحسینی در کنار معدودی از حامیانش که به چند ده نفر نمی رسند.

سید محمد على حسینی در سخنان جالب دیگری که اخیرا منتشر کرده وب سایت افشاگر ویکی لیکس را یک منبع خبری صددرصد موثق و بدون ایراد نداسته است!

او با اظهار تاسف از این که  برخی به ویکی لیکس بخصوص وقتی شایعه ای علیه مخالفان شان پخش می کند اعتماد مطلق نشان می دهند تاکید کردند که در واقع برخی مطالب ویکی لیکس از مصادیق دروغ هستند. بنابراین نباید مطالب ویکی لیکس را بدون بحث و بررسی پذیرفت. 

سرسپردگی شیخ فتنه گر لبنانی به آل سعود در حدی است که پس از انتشار اسناد ویکی لیکس و جهت تطهیر سعودی این اسناد را دروغین نامید.

الحسینی افزود: ویکی لیکس به یک ابزار رقابت برای منافع سیاسی تبدیل شده است و از طریق شایعه پراکنی و تشویش افکار عمومی به تفرقه افکنی مشغول است.

اظهارات الحسینی در رد اخبار ویکی لیکس پس از آن صورت گرفته که این وب سایت در جدیدترین اسنادش شماری از مکاتبات وزارت امور خارجه عربستان سعودی را منتشر نمود. مکاتباتی که در آن بر ارتباط سعودی با برخی گروه های تروریستی در پاکستان و افغانستان صحه گذارده شده بود.

منبع : فرهنگ نیوز
چاپ این مقاله

نظرات (۰)

کماکان منتظر جواب یا دیدگاهتان هستیم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی


بسم الله الرحمن الرحیم
در راستای تجمیع فعالیت‌های سایبری علیه تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
اولین پرتال و شبکه اطلاع‌رسانی با رویکرد معرفی سایت‌ها، وبلاگها و صفحات اجتماعی مرتبط با موضوعات تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
افتتاح شد.

جنبش مبارزه با تشیع انگلیسی

امام خامنه ای
سید حسن نصرالله
آیت الله مکارم شیرازی
حسن رحیم پور ازغدی
آیت الله محسنی اراکی
حجت الاسلام ناصر رفیعی
دکتر علی اکبر رائفی پور
حجت السلام پناهیان
آیت الله روح الله قرهی