دانلود مستند «تفرقه برای سلطه» با موضوع شبکه های تندروی مذهبی در لندن
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۳
۰ نظر اشتراک گذاری

دانلود مستند «تفرقه برای سلطه» با موضوع شبکه های تندروی مذهبی در لندن

آرشیو فیلم و کلیپ

مجموعه مستند «جستجوگر» این هفته به بررسی سیاست دوگانه دولت انگلیس در قبال شبکه های تلویزیونی مذهبی می پردازد.

حمایت یا بی توجهی (آفکام) به فعالیت برخی شبکه های تندروی شیعه یا سنی، دلیلی بر سیاست تفرقه افکنانه دولت انگلیس و سازمان ارتباطات این کشور تلقی می شود. مصاحبه با غلامحسین عادل، اسامه حسن، جعفر زیدی و مولانا شهید رضا، مسعود شجره و برخی فعالان رسانه ای در انگلیس بخش ها مختلف این قسمت از مستند جستجوگر را شامل می شود.


 «آن تشیعی که با هدف دامن زدن به اختلافات، از رسانه هایی که در لندن و آمریکا هستند، تبلیغ می شود، در مسیر شیعه واقعی نیست» این جمله هشداردهنده رهبر معظم انقلاب در شرایطی بیان شد که فتنه تکفیری ها و داعش در اوج خود قرار داشت و اختلاف افکنی میان شیعه و سنی در دستور کار دشمنان اسلام ناب قرار گرفته بود هرچند هنوز هم این توطئه جریان دارد و دست آشکار مستکبران و زورگویان در تحولات منطقه دیده می شود.

اسلام هراسی، شیعه هراسی و در مجموع اختلاف افکنی میان مسلمانان پروژه هایی هستند که گاه به شکل جریان های تکفیری و گاه در قالب شبکه های به ظاهر مذهبی اما تفرقه افکن بروز و ظهور می یابند اما هدف همه آنها چه بخواهند و چه نخواهند، تضعیف اسلام و مکتب و در نهایت بهره برداری جریان های استعماری خواهد بود.

چند سالی است شبکه هایی به ظاهر شیعی و طرفدار ولایت اما در باطن فحاش، تندرو، افراطی و بی منطق با حمایت مالی و معنوی انگلستان مشغول فعالیت هستند و شب و روزی نیست که علیه مقدسات دیگر مذاهب اسلامی، به سم پاشی نپردازند، این شبکه ها که با عنوان کلی شیعیان لندنی چندی است در کشورمان شناخته می شوند کاملا در راستای اهداف استکباری دنیای غرب گام بر می دارند و البته ماهیت شان هم برای همگان روشن شده است.

برای دانلود کلیک کنید!

چاپ این مقاله

نظرات (۰)

کماکان منتظر جواب یا دیدگاهتان هستیم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی


بسم الله الرحمن الرحیم
در راستای تجمیع فعالیت‌های سایبری علیه تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
اولین پرتال و شبکه اطلاع‌رسانی با رویکرد معرفی سایت‌ها، وبلاگها و صفحات اجتماعی مرتبط با موضوعات تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی
افتتاح شد.

جنبش مبارزه با تشیع انگلیسی

امام خامنه ای
سید حسن نصرالله
آیت الله مکارم شیرازی
حسن رحیم پور ازغدی
آیت الله محسنی اراکی
حجت الاسلام ناصر رفیعی
دکتر علی اکبر رائفی پور
حجت السلام پناهیان
آیت الله روح الله قرهی